Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@10:04:57 GMT

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در ایذه برگزار شد + عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۲۶۰۶

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، فرهنگ محمودی رئیس اداره آموزش و پرورش ایذه در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز معلم دقایقی در این مورد به سخنرانی پرداخت و از حضور خیرین در این جشنواره تقدیر و تشکر کرد.

هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز معلم در مورد اینکه خیرین حضور کمرنگی در این جشنواره داشتند، افزود: ما افراد ثروتمندی در ایذه داریم اما نمیدانم چرا در این جشنواره شرکت نکردند اما در شهرهای دیگر استان حضور مستمری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی سپس در مورد جایگاه معلم به سخنرانی پرداخت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهرستان ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دو مستندساز هرمزگانی در اولین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی

ایسنا/هرمزگان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از حضور دو مستدساز هرمزگانی در نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی خبر داد.

انوشیروان پیشدار امروز ۲۶ فروردین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان، اظهار کرد: محمد بشیریان زاده با فیلم (باسنک) و مهدی فلاحی با فیلم (مادر کوچ) دو مستدساز هرمزگانی هستند که در نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی در بخش رقابتی شرکت کرده‌اند.

وی افزود: نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به همت مؤسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران‌شناسی به دبیری کمال تبریزی و با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین»، ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان ادامه داد: این جشنواره با هدف نمایش زیست‌بوم، آئین، تاریخ، میراث فرهنگی و گردشگری ملموس و ناملموس اقوام ایرانی و معرفی استعدادها، در قالب‌های فیلم داستانی، مستند و پویانمایی برای شناسایی و معرفی برترین آثار برگزار می‌شود.

نخستین دوره این جشنواره با شعار « اقوام، ریشه ایران زمین» توسط موسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران شناسی کشور به دبیری کمال تبریزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • سپاه چرا جشنواره مدرسه عشق را در گیلان برگزار کرد؟
  • رشت ، آخر هفته میزبان میهمانان جشنواره ملی «مدرسه عشق»
  • داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد
  • حضور دو مستندساز هرمزگانی در اولین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • گیلان میزبان جشنواره ملی مدرسه عشق
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی در نهم اردیبهشت
  • استخدام بیش از یک‌هزار معلم جدید در خراسان جنوبی
  • جشنواره خیرین مدرسه ساز خراسان جنوبی نهم اردیبهشت برگزار می شود