Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:29:40 GMT

رشد و بالندگی فرزندان ایران مرهون معلمان است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۲۶۶۷

رشد و بالندگی فرزندان ایران مرهون معلمان است

تهران ـ ایرنا ـ استاندار تهران گفت: ایران اسلامی، رشد و بالندگی فرزندان خود را مرهون اساتید و معلمان شایسته ای می داند که با تعهد و بردباری ، در شکوفایی جوانه های سبز و نهال های نورسته این مرز و بوم تلاش می کنند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از استانداری تهران، محمد حسین مقیمی با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت مرتضی مطهری و روز معلم افزود: مقام والای معلم در فرهنگ غنی ایرانی، اسلامی ما همواره جایگاهی رفیع و ارزشمند داشته و معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل و نادانی نامیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، برای همه معلمان در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی آرزوی موفقیت کرده است.

* امروز تبلور هنر کارگران ایرانی در عرصه جهانی نمایان است
استاندار تهران همچنین در پیامی با تبریک روز جهانی گرامیداشت کارگران گفت: امروز تبلور هنر کارگران ایرانی برآمده از توان و چرخش بازوان این طبقه متعهد و زحمتکش، در عرصه جهانی نمایان است.
دراین پیام تبریک تصریح شده، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام 'حمایت از کالای ایرانی' نامگذاری شده است، کارگران عزیز و گرانقدر به عنوان قشری متعهد و زحمتکش در تحقق این شعار نقش بی بدیل دارند.
11 اردیبهشت(یکم می) روز جهانی کارگر و 12 اردیبهشت همزمان با روز شهادت شهید مرتضی مطهری روز معلم نامگذاری شده است.
تهرام 7243**1625

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پيام استاندار تهران روز معلم و روز كارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار امان‌الله گشتاسبی ظهر پنج‌شنبه در ویژه برنامه گرامیداشت مقام معلم در سنندج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم در خصوص استاد شهید مطهری عنوان کرد: شهید مطهری یک الگوی ناب و به تمام معنا معلم بود که بهره گیری از زندگی ایشان به عنوان سرمشق و الگو برای جامعه فرهنگیان ما یک لازمه و ضرورت محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز معلمان ما وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارند و آن هم تربیت شاگردانی در تراز انقلاب است که شهید مطهری نیز این رسالت سنگین را عملیاتی کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: تمام تلاش دشمن این است که از رشد، تعالی و ترقی نوجوانان و جوانان این سرزمین جلوگیری به عمل آورد و برای انجام این کار به حربه‌های گوناگونی متوسل می‌شود

گشتاسبی خطاب به فرهنگیان اضافه کرد: هم شما و هم جامعه دارای شرح وظایف و انتظاراتی است که باید با درک متقابل و صحیح از آن به یک گفتمان سازنده برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم رسید.

وی تصریح کرد: باید با اجرای عدالت اجتماعی مورد تاکید امامین انقلاب و شهید مطهری، از سو استفاده دشمن برای تغییر ذهنیت افکار عمومی، ناکارآمد نشان دادن سیستم و تخریب نهادها و ارزش‌های انقلاب جلوگیری کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه باید از منظومه فکری حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نهایت بهره را ببریم، گفت: ما و شما فرهنگیان ارجمند باید تا آنجا که می‌توانیم در مساله جهاد تبیین ورود کنیم تا دستاوردهای شگرف نظام مقدس اسلامی در تمامی ابعاد به خوبی در منظر افکار عمومی قرار بگیرد.

کد خبر 6095095

دیگر خبرها

  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • معلمان در شکل دهی ساختار فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارند
  • معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
  • استاندار تهران: مسؤولان استان تهران برای رفع نیازمندی‌های معلمان تلاش واقدام کنند
  • مسؤولان استان تهران برای رفع نیازمندی‌های معلمان تلاش واقدام کنند
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
  • بالندگی، تکاپو و رشد علمی و معنوی یک جامعه مدیون معلم است
  • معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند
  • ترقی دانش کشور مرهون تلاش معلمان و سنگربانان تعلیم و تربیت است
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم