Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@16:21:35 GMT

کاهش قیمت سهم‌ها در بورس تهران آرام‌تر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۳۹۱۳

کاهش قیمت سهم‌ها در بورس تهران آرام‌تر شد

اقتصاد > تجاری - مالی - همشهری آنلاین:
قیمت سهام شرکت‌های بورسی در روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ نوسانات کمی داشت، تعدای از سهم‌های شاخص‌ساز توانستند با رشد مواجه شوند و کنترل شاخص را در دست بگیرند اما بسیاری از سهم‌ها با افت قیمت مواجه شدند.

به گزارش ایسنا، امروز سه‌شنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۲۵ واحد رشد کرد و به رقم ۹۳ هزار و ۶۱۲ واحدی رسید، همچنین شاخص کل هموزن با افت سه واحد تا رقم ۱۶ هزار و ۶۱۰ کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی شاخص آزاد شناور با ۱۱ واحد رشد به رقم ۹۹ هزار و ۴۴۵ واحدی رسید. در عین حال شاخص بازار اول و دوم به ترتیب ۱۱ واحد افت و ۲۱۰ واحد رشد را تجربه کردند.

آسان پرداخت پرشین، پالایش نفت بندرعباس و فولاد مبارکه اصفهان سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر مثبت را روی دماسنج بازار سرمایه داشتند اما در طرف مقابل خدمات انفورماتیک، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی و فولاد خوزستان سعی کردند شاخص‌ها را به سمت پایین هدایت کنند.

بسیاری از سهم‌ها در معاملات امروز با کاهش قیمت رو به رو شدند اما رشد تعدادی از سهم‌های شاخص ساز توانست نماگر اصلی بازار سرمایه را تا ۱۱ واحد نسبت به روز گذشته بالا تر ببرد.

آیفکس نیز نسبت به روز گذشته ۴.۶ واحد رشد کرد و به رقم هزار و ۵۷ واحدی رسید، فرابورس ایران شاهد ۱۲۳ میلیارد تومان معامله بود که حجم آن به ۲۴۴ میلیون سهم و اوراق مالی رسید.

در همین زمینه: بورس خلاف جهت بازار ارز حجم کم معاملات بورسی در اولین هفته کاری امسال چهارشنبه ۸ فروردین | "دلار" بورس را تکان داد بورس تهران سال ۹۷ را کم رمق شروع کرد یک‌شنبه ۵ فروردین | معاملات کم حجم بورس تهران

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746294

دیگر خبرها

  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • کاهش ۴۴۶ واحدی شاخص کل بورس