Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@04:22:33 GMT

روحانی دو قطعه بی‌کلام برای تیم ملی فوتبال می‌سازد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۴۰۱۲

روحانی دو قطعه بی‌کلام برای تیم ملی فوتبال می‌سازد

به گزارش پارس نیوز، 

در مجموعه سرودهای تیم ملی، این دو قطعه بی‌کلام با نام‌های «سرود قهرمانان» و «سرود جام جهانی» جانشین قطعه‌ای شده که پیش از این بنا بود علیرضا قربانی آن را اجرا کند.

بر اساس توافق فدراسیون فوتبال و بنیاد رودکی به عنوان متولی ساخت سرودهای تیم ملی، قطعه‌ای با شعری از ساعد باقری و صدای علیرضا قربانی در حال آماده سازی بود که در ادامه ساخت این قطعه، قربانی انصراف خود را از همراهی در این رویداد موسیقیایی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی بنیاد رودکی با سپاس دوباره از قربانی و قدردانی ویژه از استاد ساعد باقری، اعلام کرد: با توجه به اینکه شعر و قطعه فوق براساس سبک موسیقیایی و اجرایی علیرضا قربانی تنظیم شده بود، با احترام  به شخصیت هنری ایشان از جایگزینی خواننده دیگر خودداری کرده و این دو قطعه به صورت بی‌کلام جایگزین آن گردید.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال شعر تیم ملی تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی روسیه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد

آفتاب‌‌نیوز :

لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می‌سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد. این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • ترتیل صفحه 244 کلام الله مجید+ صوت
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش