Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-25@15:32:14 GMT

مرد جوان اردبیلی اول زنش را کشت و بعد خودکشی کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۴۶۸۳

مرد جوان برای پایان دادن به اختلافات خانوادگی با زنش دست به تیراندازی مرگبار همسرش زد و سپس به زندگی خودش پایان داد.

ناصر عتباتی، دادستان عمومی و مرکز انقلاب استان اردبیل گفت: طبق بررسی های انجام شده این خودکشی مربوط به زن و شوهری بوده که از مدتها پیش اختلافات شدید خانوادگی داشته‌اند.

وی افزود: طبق شواهد و تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده مشخص شد که شوهر زن جوان به خاطر رفع و رجوع برخی اختلافات با همسرش به نتیجه نرسیده و در این رابطه چندین بار همسرش را تهدید به قتل کرده است که خانواده مقتول نیز در جریان موضوع بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شوهر این خانم امروز همسرش را به انتهای شهرک نادری اردبیل برده و ابتدا وی را با اسلحه کلت به قتل رسانده در نهایت اقدام به خودکشی کرده است.

بنا به این گزارش، با توجه به اهمیت موضوع دادستان دستور اعزام به حضور سریع بازپرس ویژه قتل در محل را صادر کرد و خیلی زود کارآگاه جنایی و متخصصان جنایی آگاهی در محل حضور یافتند و تحقیق از خانواده‌ و وکیل خانم مقتول انجام یافت

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور ۱۴۰۳ در قم با حضور بیش از ۱۷ هزار داوطلب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، عباس حبیب زاده، نماینده سازمان سنجش در قم گفت: ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب از استان در آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی شرکت می‌کنند که از این میان تعداد ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب زن و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب مرد هستند.

حبیب زاده ادامه داد: داوطلبین در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت‌ در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: از استان قم در گروه آزمایشی ریاضی از مجموع ٢ هزار و ۱۶۷ داوطلب ۷۴۹ نفر خانم و یک‌هزار ۴۱۸ نفر آقا هستند.

نماینده سازمان سنجش در ادامه با اشاره به اینکه در گروه آزمایشی تجربی از مجموع ۷ هزار و ۶۰۹ داوطلب ۵ هزار و ۷۷ نفر خانم و ٢ هزار و ۵۳۲ نفر آقا هستند، بیان داشت: در گروه آزمایشی انسانی از مجموع پنج هزار و ۷۳۳ داوطلب سه‌ هزار و ۶۹۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۳۶ نفر آقا، در گروه آزمایشی هنر از مجموع ۸۳۲ داوطلب ۶۱۴ نفر خانم و ۲۱۸ نفر آقا و در نهایت در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی از مجموع یک‌هزار و ۱۷۳ داوطلب ۸۲۷ نفر خانم و ۳۴۶ نفر آقا در آزمون شرکت کردند.

وی همچنین در خصوص نوبت و تاریخ برگزاری آزمون سراسری اردیبهشت‌ گفت: داوطلبان گروه ریاضی فیزیک و علوم انسانی از صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ آزمون خود را آغاز کرده اند.

نماینده سازمان سنجش گفت: آزمون گروه آزمایشی هنر و زبان هم عصر پنجشنبه و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت‌ برگزار می‌شود.

حبیب‌زاده گفت: علاوه بر دانشگاه قم، دانشگاه‌های مفید، آزاد اسلامی، شهاب دانش و فنی و حرفه‌ای نیز در گروه‌های آزمایشی مختلف در استان قم به عنوان حوزه امتحانی در آزمون سراسری اردیبهشت‌ سال ۱۴۰۳ تعیین شده‌اند.

دیگر خبرها

  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • کنکور ۱۴۰۳ در قم با حضور بیش از ۱۷ هزار داوطلب
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد