Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:17:02 GMT

آیین های نیمه شعبان بدون هیچ مشکلی در حال برگزاری است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۵۱۴۹

آیین های نیمه شعبان بدون هیچ مشکلی در حال برگزاری است

قم - ایرنا - استاندار قم گفت: طی بازدید هوایی، آمد و شد خودروها و نظم و انضباط پارکینگ ها و مسیرهای منتهی به مسجد مقدس جمکران را در شب نیمه شعبان مشاهده کردم و خوشبختانه برابر گزارشات هیچ مشکلی به لحاظ ترافیکی و امنیتی نداشتیم.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس قم، سید مهدی صادقی سه شنبه شب با حضور در مسجد مقدس جمکران و در گفت و گویی با اشاره به حضور خیل عظیم زائران در این مکان مقدس افزود: از همه دستگاه ها بویژه نیروی انتظامی که مسئولیت امنیت و انتظام بخشی را بر عهده دارد قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که مردم با مشاهده زحمات پلیس دعاگوی این نیرو هستند، گفت: مردم به عشق امام عصر(عج) در مسجد جمکران جمع شده اند و ما شاهد همکاری خوب آن ها هستیم.
وی ادامه داد: از همه دستگاه ها و ارگان هایی که در یک همگرایی، هماهنگی و هم افزایی از مدت ها قبل برای برگزاری مراسم نیمه شعبان برنامه ریزی کردند نیز قدردانی می کنم
صادقی گفت: بر اساس نیازها و تجربیات سنوات گذشته خوشبختانه امسال شاهد هماهنگی در صحنه عمل هستیم.

** تاکید فرمانده انتظامی قم بر تامین امنیت زائران
فرمانده انتظامی استان قم نیز تاکید کرد: تا زمانی که زائران مسجد جمکران در این مکان مقدس حضور دارند پلیس برای تامین امنیت انتظامی و ترافیکی آن ها تلاش می کند اما مهم تر این است که زائران باید خروج شان را بعد از اتمام جشن مدیریت کرده تا پلیس بتواند بهتر به وظیفه خود عمل کند.
سردار کاظم مجتبایی تصریح کرد: پلیس از مدت ها قبل با همکاری و مدیریت عالی استان و هماهنگی بین دستگاه های خدماتی - امدادی، برنامه ریزی مناسبی برای برپایی قرارگاه قائم(عج) در مسجد مقدس جمکران انجام داده که کار مدیریت انتظامی، ترافیکی و عملیاتی را بر عهده دارد.
وی با بیان این که در زیر مجموعه قرارگاه قائم(عج)، 10 پایگاه انتظامی، عملیاتی و ترافیکی انجام وظیفه می کنند، گفت: طی بازدید هوایی و همچنین میدانی از وضعیت مسیرها و اطراف مسجد مقدس جمکران شاهد خیل عظیم زائران برای حضور در این کنگره ملی و مذهبی هستیم.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: برغم این حضور گسترده آرامشی حکم فرماست که دلیلش برنامه ریزی های خوب و موثر پلیس با همکاری سایر نهادها و دستگاه های مرتبط است که توانسته نظم، انضباط و آرامش مردم برای حضور در این جشن بزرگ را فراهم بیاورد.
مجتبایی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم، گفت: بر اساس سوابق گذشته شلوغ ترین زمان برای ورود مردم به محدوده مسجد مقدس جمکران از ساعت 18 تا 22 بوده که امسال با توجه به تعریض مسیرهای دسترسی به این مکان مقدس و اضافه شدن پارکینگ ها شاهد روان بودن ترافیک بوده ایم.
همه ساله در ایام نیمه شعبان عاشقان و شیفتگان حضرت ولیعصر(عج) از سراسر ایران اسلامی با تشرف به مسجد مقدس جمکران در جشن ولادت آخرین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت شرکت کرده و برای ظهور و سلامتی ایشان دست به دعا برمی دارند.
1175 /

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشن هاي نيمه شعبان جمكران استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 

ایسنا/قم پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از تشییع بر دوش عاشقان و منتظران امام زمان(عج)، در صحن مسجد مقدس جمکران آرام گرفت.

آیین تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس عصر جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد تولیت آستان مقدس مسجد جمکران، آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه(س)، آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه، سید محمد آقامیری استاندار قم و خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) برگزار شد. 

پیکرهای مطهر شهدا از میدان آل یاسین تا صحن مسجد مقدس جمکران تشییع و پس از اقامه نماز توسط آیت الله حسینی بوشهری در صحن امام مهدی(عج) توسط آیت الله سعیدی و حجت الاسلام والمسلمین اجاق نژاد به خاک سپرده شدند.

۲ مادر شهید مفقودالاثر به نیابت از مادران این ۲ شهید گمنام در کنار خادمان مسجد جمکران و علما مراسم تدفین را انجام دادند.

مداحی مادحین اهل بیت(ع) و دمام زنی از برنامه‌های مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک این دو شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش ایسنا، یکی از این ۲ شهید والامقام سال‌ ۱۳۶۴ در عملیات عاشورای ۲ در چنگوله و دیگری سال ۱۳۶۵ در کربلای ۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لحظاتی از حضور مهمانان ویژه مسجد مقدس جمکران
  • گزارش تصویری | مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده شدند
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران