Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، همایش سراسری مسئولان حراست ادارات کل ورزش و جوانان کشور امروز در 2نوبت صبح و عصر در آکادمی ملی المپیک با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع و پشتیبانی، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و محمدجواد عباباف مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان و برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم مدیرکل دفتر مرکزی حراست ضمن عرض خیر مقدم به تبیین دلایل برگزاری این همایش پرداخت و سپس مسعود سلطانی فر در مورد لزوم عملکرد صحیح مسئولان حراست درحوزه ورزش و جوانان سخن گفت.

همچنین محمدرضا داورزنی و ژاله فرامرزیان معاونان وزارت ورزش و جوانان از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

شایان ذکر است در پایان این همایش مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان از 6 دفتر برتر حراست ادارات کل ورزش و جوانان استان ها تجلیل و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک معاون ورزش و جوانان وزارتخانه وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان و در آئینی با حضور فرماندار نکا مراسم تکریم از خسرو سیفی و معارفه مختار مهدوی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا برگزار شد.

علاوه بر این بریمانی مشاور ویژه مدیرکل و مهدیان رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا حضور داشتند.

مختار مهدوی پیش از نیز سابقه ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های میاندورود و ساری را داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است