Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@05:25:16 GMT

همایش منجی در ادیان مختلف + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۵۲۵۷

همایش منجی در ادیان مختلف + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ در کنفرانس منجی در ادیان که در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو و به میزبانی جامعه المصطفی در هند برگزار شد، سخنرانان درباره شناخت شخصیت و ویژگی‌های اخلاقی، معنوی و اجتماعی منجی و مهمترین اهداف منجی موعود مطالبی را ارائه کردند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   کنفرانس منجی در ادیان مختلف + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایران شاعر دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | پایان فصل عادی و آماده برای جنگ پلی آف

همه چیز برای مهم ترین مقطع فصل آماده است. 

طرفداری | شب گذشته آخرین بازی های فصل عادی NBA برگزار شد و حالا همه چیز برای برگزاری یک پلی آف جذاب آماده است. رتبه تیم ها در جداول کنفرانس های غرب و شرق قطعی شده است؛ 12 تیم در پلی آف حضور دارند و 8 تیم برای 4 سهمیه باقی مانده در تورنمنت پلی این می جنگند. 

نتایج بازی های روز آخر فصل عادی

وضعیت جدول پس از روز آخر  جدول نهایی دو کنفرانس براکت پلی آف چه شکلی است؟ دو جدال در هر دو کنفرانس قعطی شده است
صدرنشین ها و تیم های دوم هر کنفرانس منتظر پلی این هستند تا حریفشان از پلی این بیرون بیاید برنامه پلی این و دور اول پلی آف

برنده جدال تیم های هفتم و هشتم جدول مستقیم وارد پلی آف می شود و به مصاف تیم دوم کنفرانس می رود. بازنده این جدال مقابل تیم برنده جدال سید نهم و دهم می رود؛ برنده آن بازی هم به پلی آف می رود و مقابل تیم رده اول کنفرانس خودش قرار می گیرد. 

پلی این کنفرانس غرب: 

نیواورلینز پلیکانز (سید هفتم) - لس آنجلس لیکرز (سید هشتم) در خانه پلیکانز (3:00 بامداد چهارشنبه) ساکرامنتو کینگز (سید نهم) - گلدن استیت وریرز (سید دهم) در خانه کینگز (5:30 بامداد چهارشنبه)

پلی این کنفرانس شرق:

فیلادلفیا سونی سیکسرز (سید هفتم) - میامی هیت (سید هشتم) در خانه سونی سیکسرز (2:30 بامداد پنجشنبه) شیکاگو بولز (سید نهم) - آتلانتا هاوکس (سید دهم) در خانه بولز (5:00 بامداد پنجشنبه) پلی این  به این شکل خواهد بود

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان
  • مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود
  • چین: کار زیادی پیش از نشست صلح اوکراین باید انجام شود
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز
  • اکثر یهودیان با اشغال‌گری و ظلم رژیم صیهونیستی مخالفند
  • جامعه کلیمیان ایران همواره به نظام و انقلاب وفادار بوده اند
  • کتاب «رهیافت‌هایی به زیارت» رهسپار بازار نشر شد
  • بسکتبال NBA | پایان فصل عادی و آماده برای جنگ پلی آف
  • رده‌بندی فصل قانونی و برنامه پلی‌آف NBA