Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان یورگن کلوپ خودشان را در یک قدمی فینال لیگ قهرمانان اروپا می بینند.

طرفداری- در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 18-2017، تیم های رم و لیورپول از ساعت 23:15 فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم خواهند رفت. قرمزهای آنفیلد، دیدار رفت را با نتیجه 2-5 پیروز شده اند اما رمی ها همچنان اندک امیدی به رقم زدن کامبکی دیگر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از این دیدار در خصوص موضوعات مختلفی از جمله وضعیت مصدومان تیمش، تاثیر لیگ قهرمانان بر پیشرفت لیورپول و برنامه اش برای بازی فردا صحبت کرده است.

صحبت های یورگن کلوپ در آستانه بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به نقل از وبسایت رسمی باشگاه لیورپول مرور می کنیم.

- در خصوص وضعیت مصدومان:

بدون در نظر گرفتن مصدومیت های بلندمدت، تنها جو گومز در این دیدار حضور نخواهد داشت. مصدومیت او در اوایل دیدار قبلی مان، کمی تجدید شد. جو به بازی ادامه داد اما پس از پایان بازی، وی همچنان احساس مصدومیت می کرد. مصدومیت جو، جزئی است اما هنوز نمی دانیم وی برای چه مدتی از میادین دور خواهد بود.

به جز مصدومیت جو گومز، ترکیب نسبتا کاملی داریم. 20 بازیکن به همراه 3 دروازه بان را در لیست قرار داده ایم. نام تعدادی از بازیکنان جوان به چشم می خورد و البته آدام لالانا هم اینجا حضور دارد.

جوردن هندرسون و الکساندر آرنولد، دو روز مشغول ریکاوری بودند و امشب به طور عادی در تمرینات حضور پیدا خواهند کردند. آلبرتو مورنو دچار یک آسیب دیدگی جزئی شد و شرایط او را بررسی خواهیم کرد اما به نظر می رسد او هم بتواند امشب تمرین کند.

در خصوص آدام باید اضافه کنم که او در لیست بازیکنان حضور دارد اما برای بازی در دسترس نخواهد بود. قرار گرفتن نام او در لیست، نشان می دهند وی در آستانه بازگشت است. متاسفانه دیگر بخش زیادی از این فصل باقی نمانده اما از بازگشت آدام به جمع مان بسیار خوشحالیم.

سرمربی آلمانی قرمزها در خصوص تاثیر لیگ قهرمانان اروپا بر پیشرفت بازیکنان لیورپول گفت:

حضور در لیگ قهرمانان اروپا، 100 درصد به پیشرفت بازیکنان کمک خواهد کرد. البته نمی توان چنین پیشرفتی را از بازیکنان درخواست کرد بلکه آن ها باید کارشان را به بهترین نحو ممکن انجام دهند تا در طول این تورنمنت، متوجه تاثیر آن در پیشرفت شان بشوند.

تا به اینجای فصل، ماجراجویی هیجان انگیزی در لیگ قهرمانان داشته ایم و این موضوع بسیار خوشحالم. عملکردهایی عالی ارائه داده ایم و اکنون در وضعیتی به سر می بریم که هر دیداری که پیش رو داریم، مهم ترین بازی مان تلقی می شود.

تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا، چه در بازه کوتاه مدت و چه در بازه درازمدت به ما کمک خواهد کرد؛ این تجربه در بازه کوتاه مدت، باعث ایجاد اشتیاق نسبت به بازی بعدی می شود و در بازه بلندمدت نیز به خلق چندین سال در تاریخ باشگاه به دست این بازیکنان منجر خواهد شد. این گونه نیست که با کسب این تجربه، بتوانیم هر وقت خواستیم قسمت خاصی از آن را انتخاب کنیم و بگوییم امروز به این قسمت از تجربه مان نیاز خواهیم داشت؛ این موضوع بیشتر به یک احساس در میان بازیکنان شباهت دارد. آن ها به شرایط مختلف عادت خواهند کرد و بر روی بازی ها متمرکز خواهند بود.

کلوپ ادامه داد:

به نظر می رسد اکنون شانسی برای تاریخ سازی در اختیار داریم اما برخی از نتایجی که تا به حال به دست آورده ایم نیز به خودی خود، تاریخ سازی قلمداد می شوند. کسب پیروزی 5-0 در زمین پورتو، نمونه ای از این تاریخ سازی است.

هرچه به مراحل پایانی تورنمنت نزدیک تر می شویم، هیجان آن بیشتر می شود اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. در شرایط خوبی قرار داریم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان از لحاظ قطعی نبودن تیم صعودکننده، باید همین گونه باشد.

می توانستم در حالی اینجا حضور داشته باشیم که دیدار رفت را 0-5 پیروز شده باشیم اما رم همچنان خود را به آب و آتش می زد و همه تلاشش را برای جبران نتیجه به کار می گرفت. البته که کسب پیروزی 0-5 در بازی رفت، نتیجه بهتری بود اما 2-5 هم نتیجه خوبی است.

در این مرحله حضور داریم زیرا در هر بازی با تمرکز 100 درصد به میدان رفتیم. تلاش می کنیم دوباره همین کار را انجام دهیم و سپس خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

- در خصوص برنامه تیمش برای بازی برگشت:

آیا می خواهیم گلی زودهنگام دریافت کنیم؟ البته که نه! باید متمرکز باشیم تا لحظات خاص خودمان را رقم بزنیم و از شانس مان بهره ببریم. دیدار بسیار مهمی را پیش رو داریم. از نمایش مان برابر سیتی، بسیار لذت بردم. فردا باید با تمام توان در دفاع و حمله ظاهر شویم.

واضح است که همه فکر می کنند باید از نتیجه کسب شده در بازی رفت، دفاع کنیم اما صرفا به کار بردن چنین برنامه ای، برابر تیم های هجومی جواب نخواهد داد. باید شجاع باشیم. بازیکنانم در این فصل نشان دادند که برای چنین چالش هایی آماده اند. همان گونه که ما از جو آنفیلد استفاده کردیم، هواداران رم نیز تیم شان را تشویق خواهند کرد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

در نهایت باید بگویم ما در صورت رسیدن به فینال، استحقاقش را داشته ایم و شرایط برای رم نیز به همین منوال است. باید به آن جا رفته و بهترین بازی مان را ارائه دهیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

هواداران لیورپول سزاوار این هستند که تیم شان به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. تا حالا به سختی تلاش کرده و فوق العاده بوده ایم اما کماکان اتفاقی رخ نداده است. هنوز باید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی به میدان برویم و در صورت پیروزی و رسیدن به فینال، فشارها برای فتح لیگ قهرمانان آغاز خواهد شد.

در لیگ برتر نیز چیزی قطعی نشده است؛ چلسی و تاتنهام بازی های شان را می برند و ما نیز باید در بازی های مان پیروز شویم. خبر خوب برای مان این است که هنوز همه چیز در دسترس است. این بهترین چیزی است که می توانم درباره شرایط مان بگویم.

- درباره لوکاس لیوا، بازیکن سابق لیورپول که اکنون برای لاتزیو بازی می کند:

امیدوارم او امشب سری به هتل محل اقامت مان بزند. مشتاق ملاقات لوکاس خواهیم بود. من و لوکاس هنوز برای هم پیام هایی ارسال می کنیم و به این نحو در ارتباط هستیم. هر وقت بازی ای از لاتزیو تماشا می کنم یا هنگامی که متوجه گلزنی لوکاس برای تیمش می شوم، به یاد می آورم او چه اسطوره ای است. وی فصلی عالی را سپری کرده است و این بابت خوشحالم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم

8 سال از نبرد رئال مادرید و منچسترسیتی در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (31.3MB)

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • ضربه احتمالی لورکوزن به برنامه‌‌های اروپایی بارسلونا
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم