Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@19:52:35 GMT

وینالدوم : می توانیم نتیجه را حفظ کنیم

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۵۴۸۶

وینالدوم : می توانیم نتیجه را حفظ کنیم

هافبک هلندی قرمزهای آنفیلد از جدال حساس المپیکو می گوید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آستانه دیدار با رم ، جورجینیو وینالدوم ، هافبک لیورپول همراه با یورگن کلوپ در نشست مطبوعاتی حاضر شد و گفت و گویی با خبرنگاران داشت. وی اعلام کرد رم ثابت کرده می تواند مقابل بزرگانی چون بارسلونا، کامبک بزند اما لیورپول هم نشان داده مقابل تیمی چون سیتی می تواند نتیجه را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از وبسایت رسمی یوفا، وینالدوم گفت:

بعد از بازی رفت، مردم ناراحت بودند چون دو گل خوردیم، ولی ۵-۲ بردیم، پس در کل خوشحال بودیم. همان طور که مربی گفت، اگر به ما قبل از مسابقه گفته می شد که آیا حاضریم ۵-۲ رم را ببریم، راضی می شدیم. به نظرم سوار بر بازی بودیم، تیم بهتری بودیم و لایق پیروزی.

قبلا در لیگ قهرمانان اروپا اتفاقات عجیبی رخ دادند؛ رم پیش از این مقابل بارسلونا نشان داد که می تواند جبران کند و ما هم مقابل منچسترسیتی نشان دادیم که می توانیم برتری را حفظ کنیم.

دو تیم با اعتماد به نفس حضور دارند، یکی از عوض کردن نتیجه مطمئن است و دیگری از حفظ برتری. بازی جالبی می شود، ما نترسیدیم، ولی می دانیم که آنها چه توانایی دارند.

از وینالدوم در مورد حمله به شان کاکس هوادار لیورپول پرسیده شد که در درگیری های بازی رفت آسیب دید. آیا این مسئله تیم را تحت تاثیر قرار داده و آیا وینالدوم توصیه ای برای هواداران لیورپول دارد؟

هر چقدر که می توانید سرود بخوانید، تا جایی که می توانید بلندتر و از ما حمایت کنید. خوب است که به رم سفر می کنند تا از ما حمایت کنند، امیدوارم که بلند بخوانند. راستش، من تا روز بعد از مسابقه نمی دانستم چه شده بود. البته که خوشایند نیست متوجه شوید کسی آسیب دیده است. ما خیلی ناراحت شدیم، ولی مسائل زیادی هستند و باید ادامه دهیم. همه باید لذت ببرند. امنیت همه باید تضمین شود.

خوب نیست که از این مسائل برای انگیزه گرفتن استفاده کنید، چون در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ما خودمان انگیزه داریم. ارزش زیادی برای هواداران دارد، برای باشگاه و تیم.

در طول سالهای اخیر بارها نام وینالدوم در ارتباط با رم مطرح شده است. وی گفت:

حقیقت دارد، چند بار حرف زدیم، ولی در آخر باشگاه دیگری را انتخاب کردم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رم وینالدوم لیورپول لیگ قهرمانان اروپا رم لیگ قهرمانان اروپا لیورپول هافبک لیورپول وینالدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی

به گزارش قدس آنلاین، هفته سی‌اُم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور(جام آزادگان)، امروز با برگزاری هشت دیدار آغاز شد.

در دیدارهای امروز، خیبر خرم‌آباد با نتیجه یک بر صفر شهرداری آستارا را شکست داد تا پس از باخت هفته گذشته به جاده برد برگردد و با ۶۷ امتیاز، جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند.

چادرملوی اردکان هم با یک گل برابر خوشه طلایی به پیروزی رسید تا با ۶۳ امتیاز، جایگاه دوم جدول را حفظ کند. فجرشهید سپاسی، دیگر مدعی صعود هم توانست مقابل شهر راز شیراز با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و با ۶۱ امتیاز در رده سوم باقی بماند. نفت مسجد سلیمان دیگر تیم مدعی مقابل داماش گیلان به تساوی۲ بر ۲ رسید و با ۵۵ امتیاز دست یافت و در جایگاه چهارم باقی ماند.

در سایر بازی‌های امروز، مس سونگون برابر سایپا به تساوی یک بر یک رسیدند. مس شهربابک برابر مس کرمان و آریو اسلامشهر مقابل دریای بابل با تساوی بدون گل به کارشان پایان دادند و در آخرین دیدار هم پارس جنوبی جم ۳ بر یک نفت و گاز گچساران شکست داد.

در تنها دیدار باقیمانده این هفته لیگ دسته اول نیز، فردا (۲۰ اردیبهشت)، استقلال آبی‌پوش ملاثانی میزبان شاهین بندرعامری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی
  • پیروزی 6-2 لیورپول مقابل تاتنهام (1993/5/8) / فیلم
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم