Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@22:45:02 GMT

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۵۶۴۵

صراط:

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت هوای کشور در تعطیلات آخر هفته گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر چهارشنبه به کشور، فردا چهارشنبه بارش باران، گاهی با رعد و برق را در جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان و زنجان شاهد خواهیم بود.

به گزارش مهر احد وظیفه افزود: فردا پنجشنبه بارش باران گاهی با رعد و برق و آبگرفتگی معابر در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، بارش باران گاهی با رعد و برق در شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، مرکزی، شمال ایلام و غرب اصفهان رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روز جمعه نیز بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد همراه با آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، بارش باران گاهی به شکل رگبار و رعد و برق و وزش باد و آبگرفتگی معابر در کردستان، نیمه غربی اصفهان و برخی مناطق همدان و مرکزی پیش‌بینی شده است از این رو توصیه می شود جهت کاهش خسارتهای احتمالی تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا

 کارشناس هواشناسی استان در خصوص ورود سامانه بارشی به این استان هشدار نارنجی صادر کرد.   این سامانه بارشی از عصر دیروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت آغاز و تا روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در همه مناطق استان ادامه خواهد داشت.   همچنین مدیرکل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد هم برای بعد اظهر امروز چهارشنبه هشدار سطح نارنجی و برای فردا پنج‌شنبه هشدار قرمز صادر کرد.   ک️رمی افزود: زمان آغاز سامانه بارشی با هشدار قرمز از صبح پنج شنبه و پایان عصر پنج‌شنبه است و همه مناطق استان را در بر می گیرد.
وی ادامه داد: رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید در برخی نقاط گرد و خاک و رخداد تگرگ پیش‌بینی شده است.
مدیر کل هواشناسی استان گفت: بارش شدید باران، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن دره‌ها و رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی معابر به صورت گسترده، سرریز شدن سد‌ها، انسداد راه‌ها و احتمال تخریب پل‌ها و اختلال جدی در سفر‌های بین شهری و داخل شهر از پیامد‌های این سامانه بارشی است. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی برای امروز و فردا
  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور
  • آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از ۲۴ ساعت تا ورود سامانه جدید
  • ورود سامانه بارشی / تداوم بارش در استان‌های غربی
  • لرستان بارانی می‌شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟