Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@12:39:43 GMT

فرمانده حشدالشعبی عراق به عنوان مهدی یاور انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۵۸۹۸

فرمانده حشدالشعبی عراق به عنوان مهدی یاور انتخاب شد

به گزارش ایرنا، وی در این آیین گفت: آیت الله سید علی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان سقوط صدام و زمانی که داعش عراق را تهدید کرد، در کنار مردم عراق ایستادند و این کشور را از خطر سقوط نجات دادند.
وی بیان کرد: مردم و جوانان عراق نیز با تبعیت از حکم مرجعیت و تشکیل حشدالشعبی در برابر داعش و گروه های تروریستی به پا خواستند و عتبات عالیات را از خطر رها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این پیروزی ها، تلاش های سردار حاج قاسم سلیمانی، به همراه ولایمتداری جوانان مدافع حرم بسیار راهگشا بود، با این مجاهدت ها و تقدیم خون رزمندگان اسلام، توانستیم کل خاک عراق را از سلطه داعش آزاد کنیم.
همچنین تولیت مسجد مقدس جمکران در این آیین گفت: این مانور بزرگ سربازی و عشق به امام زمان (عج) که از دریای بیکاران مقاوت اسلامی جوشید حاصل آموزه های انقلاب اسلامی است که در سراسر جهان اسلام گسترده شده است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان، افزود: امروز میلیون ها تن آماده اند جان خود را در راه اسلام فدا کنند و این از آثار انقلاب اسلامی است، همان طور که امام راحل (ره) می فرمودند «این انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.»
وی ادامه داد: در شب نیمه شعبان میلیون ها عاشق و دلداده مهدویت در مسجد مقدس جمکران حاضر شدند در حالی که اگر هر دستگاهی با صرف میلیاردها تومان هزینه می خواست این کار را انجام دهد، نمی توانست؛ این حضور از ولایتمداری مردم ایران و خون شهدا، ناشی می شود.
همچنین در این آیین از حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری، رهبر مقاومت اسلامی کشور عراق به عنوان خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران تجلیل شد.
در ادامه مجری برنامه در سخنانی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی نیز به عنوان مهدی یاور سال انتخاب شده است که در زمانی مناسب تندیسی به عنوان قدردانی به ایشان اهدا خواهد شد.
همه ساله در ایام نیمه شعبان عاشقان و شیفتگان حضرت ولیعصر(عج) از سراسر ایران اسلامی با تشرف به مسجد مقدس جمکران در جشن ولادت آخرین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت شرکت کرده و برای ظهور و سلامتی ایشان دست به دعا برمی دارند.
7405/ 1175
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 جهان اسلام سربازی عراق گروه های تروریستی نظام جمهوری اسلامی ایران موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» با هدف تقویت روحیه و انگیزه جهاد و مقاومت در بین فرزندان، نوادگان، همسران و بستگان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه جهاد تبیین در سطح جامعه و الگوسازی برای جوانان با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت با حضور سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این اختتامیه با حضور رحمت الله رضایی معاون فعالیت‌های سازمان دانش آموزی کشور، مجاهد مدیرکل امور ایثارگران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت الاسلام پورسانی مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش، سردار باستان رییس سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس همراه است.

مراسم اختتامیه سومین دوره «جشنواره افتخار من» فردا دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهید حقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6091221 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است