Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@00:37:36 GMT

انتخاب کفش مناسب شلوار جين مردانه

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۵۹۳۱

انتخاب کفش مناسب شلوار جين مردانه

خبرگزاري آريا -
چه کفشي مناسب شلوار جين مردانه است؟
اگر يکي از سؤالات هميشگي شما اين است که کفش مناسب شلوار جين مردانه چه کفشي است، بهتر است حتما اين مقاله را بخوانيد. در ادامه ليستي از کفش هايي که مي توانيد با شلوار جين خود بپوشيد ارائه مي شود. مهم تر از آن اين است که کفش هايي که نبايد با شلوار جين پوشيده شوند را هم به شما معرفي مي کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتخاب کفش مناسب شلوار جين مردانه
انتخاب کفش مناسب براي پوشيدن با شلوار جين مي تواند کار دشواري باشد. رنگ ها، مدل ها و برش هاي متفاوتي از اين شلوار وجود دارد و علاوه بر آن سبک هاي متفاوت کفش هم در کمد لباس هر فردي يافت مي شود. به همين دليل اينکه لباس و کفشتان با هم هماهنگ است يا نه ممکن است گيج کننده به نظر برسد. اما نگران نباشيد. ما اطلاعات کاملي در مورد اينکه چه شلواري به چه کفشي مي آيد در اختيارتان قرار مي دهيم.
آقايانِ تنبل! خبر خوب براي شما اينکه شلوار جين يکي از منعطف ترين لباس هاست و گزينه اي فوق العاده براي افرادي که از خريد کردن متنفر هستند و يا کساني که چندان به هماهنگي لباس هايشان اهميت نمي دهند. اين موضوع به اين معني است که يک شلوار جين زيبا مي تواند در مناسبت هاي مختلف و با کفش هاي مختلف پوشيده شود. در ادامه تمام مواردي که لازم است درباره نوع کفشي که با شلوار جين مي توانيد بپوشيد ارائه مي شود.

انتخاب کفش مناسب براي پوشيدن با شلوار جين مي تواند کار دشواري باشد
استايل مناسب شلوار جين مردانه با کفش رسمي
در نگاه اول، اغلب مردان شلوار جين را با کفش هاي کتاني و يا کفش هاي غيررسمي ديگر مي پوشند. هرچند الزاماً هميشه نبايد با اين سبک کفش ها پوشيده شوند. براي داشتن استايلي مدرن و هوشمندانه مي توانيد کفش هاي رسمي را با شلوار جين بپوشيد؛ فقط بايد به چند نکته دقت کنيد. کافي است اين سه نکته مهم را در نظر داشته باشيد تا بتوانيد هماهنگي مناسبي بين شلوار و کفشتان ايجاد کنيد.
شلوار جيني را انتخاب کنيد که سبک رسمي تري دارد. شلوار جين هاي سنگشور و پر از پارگي در تضاد با کفش رسمي شما خواهند بود. حتماً پايين شلوار جينتان را بالا بزنيد يا شلوار جين جذب بپوشيد، به طوري که شلوار شما روي کفشتان قرار نگيرد چرا که در اين صورت فقط نوک کفشتان مشخص خواهد بود و اين اصلاً جذاب نيست.
از طرف ديگر، مي توانيد يک مدل کفشي انتخاب کنيد که چندان هم رسمي نباشد. به اين روش مي توانيد بين رسمي بودن کفش و غير رسمي بودن شلوار جين تعادل ايجاد کنيد، و در نتيجه استايلي کاملاً هماهنگ داشته باشيد.
بقيه پوششتان را به همين روش متعادل کنيد. مي توانيد کاپشن، کت و يا پيراهن بدون کراوات و با دکمه هاي باز را با يک جفت کفش رسمي بپوشيد تا احساس راحتي بيشتري در استايلتان به وجود بيايد.
بنابراين، يک شلوار جين به همراه کفش رسمي و مردانه اي که خيلي رسمي نباشد در کنار يک کت اسپرت شيک مي تواند ظاهري فوق العاده برايتان به ارمغان بياورد. باز هم تاکيد مي کنيم که کت اسپرت را با کت تک اشتباه نگيريد. اين دو گزينه هايي جداگانه هستند. اگر دوست داريد تفاوت دو مدل کت اسپرت و کت تک را بدانيد مطلب راهنماي خريد کت اسپرت مردانه و تفاوت آن با کت تک را بخوانيد.
کفش رسمي عسلي رنگ شما با ديگر تناليته هاي رنگي مشابه خودش ترکيبي عالي مي شود. بنابراين، کت کرمي، شتري و بژ و شلوار جين را انتخاب کنيد.
کفش رسمي مشکي راحت ترين گزينه انتخابي مردان در سراسر جهان است. اين کفش هماهنگي خوبي با هر رنگ از شلوار جين دارد. شلوار جين شما مي تواند مشکي، آبي روشن، آبي تيره، خاکستري و حتي سفيد باشد.
کفش رسمي قهوه اي را هرگز با شلوار مشکي نپوشيد، اين ترکيب رنگ تنها در صورتي مورد قبول است که بخواهيد استايلي راحت و غيررسمي داشته باشيد. بهترين گزينه کالج هاي قهوه اي هستند، خصوصاً هنگامي که با جوراب هاي پشمي خاکستري سِت شده و در زمستان پوشيده شوند. اين استايل ترکيبي فوق العاده از استايل کلاسيک، مدرن و به روز است.

کفش رسمي قهوه اي را هرگز با شلوار مشکي نپوشيد
ترکيب رنگ درست شلوار جين و کفش
از آنجاييکه تمرکز اصلي اين راهنما اطلاع رساني درباره کفش هايي است که مي توانيد با شلوار جين آبي بپوشيد (علت آن هم اين است که شلوار جين آبي پرطرفدارترين نوع شلوار جين است)، در ادامه ترکيب هاي مختلف کفش و شلوار جين به رنگ هاي مختلف آبي ارائه مي شود.
جين هاي آبي معروف ترين رنگ براي شلوارهاي جين هستند که انعطاف پذيري کاملي با لباس هاي مختلف دارند. هيچ رنگي با شلوار جين آبي به نظر بد نخواهد بود، هرچند بهتر است اين را در نظر داشته باشيد که بهتر است از تناليته هاي رنگي مشابه استفاده کنيد تا از تضادهاي رنگي شديد در استايلتان خودداري کرده باشيد. شلوارهاي جين آبي کمرنگ براي فصول بهار و تابستان بهترين انتخاب هستند. شلوار جين آبي روشن را با رنگ سفيد بپوشيد تا حس تازگي را به استايل خود بيافزاييد.
شلوارهاي جين آبي روشن براي تابستان و خصوصاً تعطيلات مناسب هستند. زيرا شلوارهاي آبي روشن کمتر از شلوارهاي آبي تيره گرما را جذب مي کنند و به همين دليل براي گرماي کلافه کننده تابستان مناسب تر هستند. يک ايده عالي براي تعطيلات، شلوارهاي جين آبي روشن با يک پيراهن رنگي و يک جفت صندل يا يک کفش کتاني سفيد است. شلوارهاي جين آبي تيره هم با يک تيشرت و يا بلوز سفيد و ساده ترکيبي مناسب خواهد بود.
متخصصان دنياي مد و لباس قوانيني کلي را براي پوشش ارائه مي کنند که بخشي از اين قوانين در ميان مردم مرسوم شده و ناخودآگاه رعايت مي شوند. از جمله اين قوانين عدم پوشيدن رنگ قهوه اي با مشکي به خاطر تيرگي زياد و يا خودداري از پوشيدن رنگ آبي با سبز است. اين رنگ ها ترکيباتي هستند که هرگز نبايد با هم پوشيده شوند. بنابراين، اگر نمي دانيد کدام رنگ ها را با هم بپوشيد تا از اين قونين پيروي کرده باشيد، ما در اين راهنما تمام ترکيبات رنگي مربوطه که بايد بدانيد را متذکر خواهيم شد.
برخلاف آنچه در بالا گفته شد، رنگ مشکي و قهوه اي مي توانند با هم پوشيده شوند، اما نه در استايل رسمي. اگر براي يک ملاقات غير رسمي يا يک مناسبت معمولي بيرون مي رويد، در کمال راحتي مي توانيد اين دو رنگ را با هم بپوشيد و نگران نباشيد. اين قانون بيشتر براي لباس هاي رسمي صدق مي کند.
شلوارهاي جين آبي به همراه يک جفت کفش آکسفورد يا کالج رنگي براي فصل تابستان فوق العاده به نظر مي رسد. با اين استايل مي توانيد مطمئن باشيد که ظاهرتان کاملاً تابستاني و راحت خواهد بود. شلوار جين سفيد را با يک جفت کفش آکسفورد بپوشيد تا ترکيب خوبي در کنار پوست برنزه شما بعد از يک تعطيلات عالي باشد. اگر پوشيدن شلوار جين سفيد را دوست داريد اما نمي دانيد اصول استفاده از اين رنگ از شلوار جين چه هستند مطلب راهنماي خريد شلوار جين مردانه سفيد را از دست ندهيد.

شلوارهاي جين آبي به همراه يک جفت کفش آکسفورد يا کالج رنگي براي تابستان فوق العاده است
رنگ کفش مناسب شلوار جين آبي
همانطور که قبلاً هم اشاره کرديم، شلوارهاي جين آبي کاملاً انعطاف پذير هستند. بايد بدانيد که شلوار جين آبي يکي از قديمي ترين شلوارهاي انتخابي است و همچنين رنگ آبي براي شلوار جين يکي از محبوب ترين رنگ ها است. شلوارهاي جين آبي را ژاکوب دبليو.ديويس در سال 1871 با همکاري کمپاني (with Levi Strauss & Co) به وجود آورد. اين شرکت جايي است که جين ليوايز (Levi’s ) را به دنيا معرفي کرده است. ليوايز برند نمادين شلوار جين است. در ادامه کفش هايي که در هماهنگي کامل با شلوار جين آبي هستند را معرفي مي کنيم.
با شلوار جين آبي هر کفشي را مي توانيد بپوشيد و هماهنگي کلي استايل شما به ديگر لباس هايي که پوشيده ايد بستگي دارد. بعضي مي گويند که رنگ مشکي با رنگ پريدگي بعضي از شلوارهاي جين آبي يا سفيد اصلاً هماهنگ نيست. البته اگر بتوانيد بعضي از لباس هايتان را مشکي انتخاب کنيد اين عدم تطابق ار بين خواهد رفت؛ مثلا يک کفش رسمي مردانه مشکي بپوشيد. استفاده از کفش رسمي قهوه اي براي اينکه استايلتان را کمي مدرن تر جلوه بدهيد انتخاب هوشمندانه اي خواهد بود.
به طور کلي، کفش هاي سفيد و رنگ هاي روشن به سرعت کثيف مي شوند. به همين دليل هم اگر از جمله افرادي هستيد که نمي توانيد به خوبي کفش هايتان را تميز نگه داريد از خريد آن ها خودداري کنيد؛ اما اگر با اين وجود علاقه به خريد اين رنگ کفش داريد، بهتر است قبل از خريد کفش براي خريد محصولات مراقبت از کفش اقدام کنيد.
وقتي شلوار جين آبي مي پوشيد حتماً استايلي روزمره و زيبا براي خود خلق کنيد. استايلي که راحت، شاد و پرانرژي باشد. شلوار جين آبي با کفش کالج ظاهري زيبا براي تابستان به وجود مي آورد، خصوصاً اگر کمي پايين شلوارتان را تا بزنيد. با اين کار استايلتان را راحتتر و به روزتر نشان مي دهيد.

وقتي شلوار جين آبي مي پوشيد حتماً استايلي روزمره و زيبا براي خود خلق کنيد
با شلوارهاي جين ساده يا خام چه کفشي بپوشيم؟
شايد براي شما هم جالب باشد بدانيد که شلوار جين ساده يا خام به چه شلوارهاي گفته مي شود؟ شلوارهاي جين ساده يا خام، شلوارهايي هستند که تحت هيچ فرآيند سنگ شور يا ساييدگي قرار نگرفته اند. به اينگونه شلوارهاي جين شسته نشده يا خشکشويي نشده نيز گفته مي شود.
از آنجايي که اين شلوارها مستقيم از دستگاه بافندگي بدون هيچ فرآيند ديگري به قسمت برش مي روند، رنگ آبي تيره اي دارند. براي هرچه بهتر نشان دادن رنگ آبي اين شلوارها بهتر است کفش با رنگ هاي متضاد مانند سفيد يا طيف رنگي مکمل مانند صورتي يا نارنجي بپوشيد. پوشيدن کفشي در گستره طيف آبي نيز به بيشتر جلوه دادن رنگ آبي شلوار جين کمک مي کند.
پوشيدن کفش هاي براق هم مي تواند زيبايي منحصر به فردي ايجاد کند، مخصوصاً براي افرادي که مي خواهند در ميان هر جمعي بدرخشند.
شلوارهاي جين جذب اين روزها براي خانم ها و آقايان يک مد روز تلقي مي شود. از اين شلوارهاي مي توانيد براي استايل روزانه يا رسمي خود استفاده کنيد. کفش هاي کتاني بهترين همراه براي اين سبک از شلوارها به نظر مي رسند.

شلوارهاي جين جذب اين روزها براي خانم ها و آقايان يک مد روز تلقي مي شود
با شلوارهاي جين رنگ روشن چه نوع کفشي بپوشيم؟
اگر براي پوشيدن کفش با شلوار جين رنگ روشنتان گيج شده ايد، ما پيشنهاد مي کنيم در فصول بهار و تابستان از کفش هايي به رنگ سفيد، کرمي، عسلي و آبي استفاده کنيد. اين تناليته هاي رنگ را مي توانيد در صندل ها، کالج ها و حتي در کفش هاي مردانه رسمي بيابيد. کتاني هاي پارچه اي نيز گزينه مناسبي براي پوشيدن با شلوارهاي جين رنگ روشن هستند و به دليل سبکي و خنکي براي فصل هاي گرم سال مناسب تر هستند.
به طور کلي:
اگر کفش هاي رسمي مي پوشيد بهتر از از شلوارهاي جين جذب استفاده کنيد، در غير اين صورت استايلتان کاملا نامناسب خواهد شد.
شلوار جين و کفش کتاني در کنار هم فوق العاده هستند؛ براي جلوه بخشيدن به اين استايل کتاني سفيد بپوشيد.
اگر نيم بوت مي پوشيد سعي کنيد شلوارتان را تا بالاي آن تا بزنيد تا بتوانيد شلوار جين و نيم بوتتان را همزمان به نمايش بگذاريد.
کالج ها، استايلي شيک در کنار شلوار جين برايتان به ارمغان مي آورند. اين سبک از کفش براي مراسم رسمي و اداري نيز مناسب هستند.
بر اساس آنچه در اين راهنما ديديد و خوانديد، کفش هاي انتخابي شما براي پوشيدن با شلوار جين از تنوع وسيعي برخوردار است. مهم است بدانيد که کفش ها مکمل هاي اصلي شلوار جين هستند. پس اين بار که خواستيد کفشي را براي همراهي شلوار جينتان انتخاب کنيد از اين راهنماي کوچک به عنوان منبعي مطمئن استفاده کنيد.
منبع : blog.bamilo.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)



منبع:آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لاک زدن دختر بچه برای مرغ (فیلم) یک ایده خلاقانه برای ساخت جای لاک با استفاده از سی دی و در نوشابه (فیلم)

دیگر خبرها

  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی