Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه عجیبی را در یک قبرستان قدیمی در "همپشر" انگلیس به تصویر می کشد. در این ویدئو یک شبح سفید رنگ مستقیما از مقابل دوربین فردی با نام " تونی فرگوسن" عبور می کند. این اتفاق در قبرستان 800 ساله کلیسای سنت ماری در منطقه الینگ همپشر رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد جوان پس از آنکه گزارش هایی از مردم محلی در مورد یک پدیده عجیب در قبرستان دریافت کرد تصمیم گرفت در نیمه های شب به این قبرستان سر بزند. بنا به ادعای تونی 33 ساله زمانی که او در مقابل چند قبر ایستاده بود ناگهان صدای عجیبی را شنید و سپس این شبح سفید رنگ از مقابل دوربینش عبور کرد. در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

روبرو شدن مرد جوان با یک شبح در قبرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس وحشتناک ترین ها انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صحنه جنجالی در سریال زیرخاکی؛ رابطه پژمان جمشیدی با بازیگر زن!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # پژمان جمشیدی ، سریال تلویزیونی سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: یک‌میلیون فلسطینی در غزه با قحطی قریب‌الوقوع روبه‌رو هستند
  • نخست‌وزیر ایرلند: تاریخ خود را در چشم مردم فلسطین می‌بینیم
  • (ویدئو) صحنه جنجالی در سریال زیرخاکی؛ رابطه پژمان جمشیدی با بازیگر زن!
  • (ویدئو) فواره کاخ سفید سبز شد
  • (ویدئو) افطاری جوان ماجراجوی عربستانی در آسمان
  • کاخ سفید: تصمیمات بایدن بر اساس امنیت آمریکا گرفته می‌شود نه مشکلات غزه
  • (ویدئو) بازداشت خشونت‌بار یک جوان فلسطینی در فلافلی
  • وینیسیوس، ۷۷ گل، ۴۲ کارت زرد
  • نساجی دیگر سفید نمی‌پوشد (عکس)
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه