Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات گفت: نااُمیدی وزرا به عملکرد رئیس‌جمهور برمی‌گردد و بی اعتنایی روحانی نسبت به تعهداتش به وزرا هم سرایت کرده است.

علی صوفی دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه عده ای از وزرا از اول سال نوای نااُمیدی سر می دهند و صحبت های آنها نااُمیدانه است، گفت: چینش کابینه روحانی از ابتدای امر برای عقبه رای او  نگران کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدا این احتمال مطرح شد که ممکن است برخی وزرا دل به کار ندهند و احساس دلبستگی به جریانی که روحانی را روی کار آورده است، نداشته باشند.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات تاکید کرد: اظهارات اخیر رئیس‌جمهور نشان می‌دهد که نگرانی‌های مطرح شده بی جهت نبوده است و او اکنون با کابینه‌ای مواجه است که عده‌ای از آنان را نااُمید و ناکارآمد توصیف می‌کند.

صوفی درباره دلایل این نااُمیدی، گفت: نااُمیدی وزرا به عملکرد رئیس‌جمهور برمی‌گردد یعنی بی اعتنایی که روحانی نسبت به تعهداتش داشته در این موضوع تاثیرگذار بوده و به وزرا هم سرایت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور انتظارات اصلاح‌طلبان را محقق نکرده است، بیان کرد: در این زمینه نارضایتی‌هایی وجود دارد چرا که آنچه اصلاح‌طلبان انتظار دارند همان مطالبات مردم است و تاکنون آقای روحانی نتوانسته اعتماد از دست رفته به خود را بازسازی و احیا کند.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات تاکید کرد: رئیس‌جمهور در جایگاه اداره امور کشور این اختیار را دارد که اگر برخی وزرا، نمی‌توانند انتظارات را محقق کنند و امور کشور را به درستی پیش ببرند، نیروهای کارآمدی را جایگزین کند.

انتهای پیام/

ناامیدی وزرا به کل دولت بر می‌گردد/ وزیر توانمند باید با حداقل منابع کشور را اداره کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصلاح طلبان اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد

رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود و نیز حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» وارد سریلانکا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جریان این سفر یک روزه ابتدا به همراه رئیس جمهور سریلانکا ابرپروژه چند منظوره ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا را به شکل رسمی افتتاح خواهند کرد و سپس مراسم استقبال رسمی از دکتر رئیسی در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد.

دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 747409

دیگر خبرها

  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • دستور رئیس‌ جمهور برای اختصاص ۲۰۰ خودرو به کتابخانه سیار
  • فیلم| ساخت یکی از ۴ پروژه‌‌ برتر جهان توسط مهندسان ایرانی
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • رئیس جمهور وارد سریلانکا شد
  • استقبال پرشور از رئیس جمهور در قدیمی‌ترین دانشگاه لاهور