Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین یادواره دانش آموزی شهیدان طالبی زاده به همت هنرجویان هنرستان شهیدان طالبی زاده و با حضور مسئولین برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  خانه خشتی ،  مدیریت و هنرجویان هنرستان شهیدان طالبی زاده رفسنجان برای شهدا سنگ تمام گذاشتند و اولین یادواره دانش آموزی معلم شهید محمد جواد طالبی زاده و دانش آموز شهید محسن طالبی زاده را در این هنرستان برگزار نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که حضور خانواده معظم شهیدان طالبی زاده زینت بخش آن بود ، حجت الاسلام سید محمود حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، سید کاظم حسینی پور رئیس آموزش و پرورش، صابری رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران، دهقان رئیس دانشگاه ولیعصر ، بخشدار و معاون فرماندار رفسنجان و جمعی از پاسداران سپاه و فرهنگیان رفسنجان حضور داشتند.

حسینی پور رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان در این مراسم آرامش امروز کشور را مدیون تلاش و گذشت شهدا دانست و گفت: امروز بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت دارد آمادگی معنوی جوانان ماست ، جنگ سخت دیروز امروز به خانه های ما رسیده و با گسترش رسانه های مجازی دیگر هیچ جا امن نیست.

وی افزود: برگزاری چنین یادواره هایی می تواند ما را در برابر تهاجم و شبیخون دشمن بیمه کند.

گفتنی است اولین یادواره دانش آموزی شهیدان طالبی زاده با اجرای نمایش دانش آموزان هنرستان این شهدا به عنوان نائبین الشهدا همراه بود.

حجت الاسلام حاج علی اکبری میهمان و سخنران این مراسم به بیان خاطراتی شیرین و اثر گذار از فداکاری های شهدا در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و سرهنگ منصوری همرزم شهید طالبی زاده نیز به بیان خاطراتی از همرزم شهیدش پرداخت.

در این مراسم از سوی خانواده شهیدان طالبی زاده از مدیریت و پرسنل هنرستان شهیدان طالبی زاده با اهدای تندیس اولین یادواره دانش آموزی معلم شهید محمد جواد طالبی زاده و دانش آموز شهید محسن طالبی زاده تقدیر بعمل آمد و همچنین از کاشی تصویر شهیدان طالبی زاده که به همت مس سرچشمه و اداره آموزش و پرورش رفسنجان برای نصب بر سردرب هنرستان تدارک دیده شده ، با حضور مسئولین رونمایی شد.

   

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بعد از ظهر امروز و در فرم نن گوئن، مصطفی حسن‌زاده قهرمان شد و به مدال طلا دست یافت.

همچنین شاهین بنی طالبی دیگر ملی‌پوش تالوی کشورمان پس از حسن‌زاده به مقام دوم رسید و مدال نقره را بر گردن آویخت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • قهرمانی و نایب قهرمانی حسن زاده و بنی طالبی در فرم نن‌گوئن‌ تالو
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد