Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره مشکلات اجرای طرح جدید ترافیک تهران اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در این طرح برای شهروندان تهرانی وجود دارد، به نظر می‌رسد مدیریت شهری باید ابتدا امسال سیاستگذاری‌های لازم را در این خصوص انجام می‌داد و سال بعد اجرایی می‌شد. 

وی ادامه داد: در بدو شروع شوراها، بحث طرح ترافیک را آغاز کردند که هم‌اکنون با مشکلاتی مواجه شده‌اند و با آنکه دو ماه از سال می‌گذرد هنوز تکلیف طرح ترافیک تهران به خصوص در موارد خاص مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمدی گفت: در حال حاضر خبرنگاران که وظیفه اطلاع‌رسانی را در سطح شهر دارند، برای دریافت طرح ترافیک مستأصل مانده‌اند، با توجه به اینکه در گذشته وزارت ارشاد خبرنگاران را برای دریافت طرح تأیید می‌کرد، اما امسال شهرداری مسئول تأیید خبرنگاران نیز شده است و به صورت گزینشی، کسانی که خودشان می‌خواهند را تأیید کرده‌اند. 

وی با اشاره به اینکه این طرح غیرکارشناسی اجرایی شده است، گفت: طرحی که وارد شورای شهر می‌شود، باید همه جانب آن مورد بررسی قرار بگیرد، درحال حاضر کدام قسمت از آئین‌نامه و قانون مشخص کرده که شهرداری تهران مسئول تأیید خبرنگاران است؟ 

وی ادامه داد: یکی از موارد شهرداری برای طرح ترافیک خبرنگاران، بیمه خبرنگاری بوده است، در صورتی که خیلی از خبرنگاران بیمه نیستند. 

وی افزود: طرح جدید ترافیک نیاز به بررسی بیشتری داشت و اگر می‌خواستند این طرح به خوبی اجرایی شود، باید دستگاه‌های ذیربط را نیز دخیل می‌کردند. 

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: نباید در طرح ترافیک به صورت سلیقه‌ای عمل شود و باید عدالت در آن رعایت شود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بسکتبال شهرداری گرگان نایب قهرمان غرب آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله فینال مسابقات بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا شامگاه چهارشنبه با برگزاری دیدار سوم میان دو تیم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان پیگیری شد.

در این دیدار که در بیروت برگزار شد، تیم الریاضی با نتیجه ١٠٠ بر ٧٨ نماینده ایران را شکست داد.

فینال سوپرلیگ غرب اسیا به صورت ٢ از٣ برگزار می شود. شهرداری گرگان در دیدار نخست مقابل الریاضی شکست خورد اما در دیدار دوم به برتری دست یافت.

بدین ترتیب با شکست در سومین دیدار فینال، تیم شهرداری گرگان به نایب قهرمانی غرب آسیا دست یافت.

کد خبر 6100768

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان نایب قهرمان غرب آسیا شد
  • شهردارى گرگان نايب قهرمان غرب آسيا شد
  • تأیید انتخاب رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و رئیس دانشگاه گرمسار
  • سکاندار شهرداری نجف‌آباد معرفی شد
  • تاکید المشاط بر آگاهی و وحدت یمنی‌ها در برابر توطئه دشمنان
  • عباس مرادی سکاندار شهرداری نجف آباد شد
  • برای خرید بیت کوین از کجا شروع کنیم
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴