Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلويزيوني الميادين ؛ پايگاه اينترنتي اسرائيلي والاه به نقل از مسئولان سابق اطلاعاتي اين رژيم اعلام کرد فخري زاده مغز متفکر برنامه هسته اي ايران، ده سال هدفي براي سازمان اطلاعاتي اسرائيل بود.
گفتني است اظهارات اين مقام سابق صهيونيستي ، اذعان رسمي به دست داشتن رژيم صهيونيستي در ترور دانشمندان هسته اي کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در گزارشی درباره «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم اسرائیل نوشت که صهیونیست‌ها، وی را به خاطر تحمیل بزرگترین شکست نظامی تاریخ به این رژیم و به عنوان کسی که نتوانست شکست را به پیروزی تبدیل کند، به یاد خواهند آورد.

این در حالی است که هالیوی امروز در نامه‌ای سرگشاده خطاب به توده صهیونیست‌ها، به شکست از مقاومت فلسطین در طوفان الاقصی اعتراف کرد.

استعفا‌ها و نامه‌های عذرخواهی فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در حالی ادامه دارد که کابینه جنگ این رژیم، امروز بعدازظهر برای بررسی آخرین تحولات مربوط به آتش‌بس تشکیل جلسه می‌دهد.

پس از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، انتظار می‌رود «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش و «رونین بار» رئیس سازمان امنیت داخلی این رژیم (شاباک) نیز به هالیوا پیوسته و از سمت خود استعفا دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • گزارش یدیعوت آحارونوت درباره بن‌بست نظامی صهیونیست‌ها در غزه
  • ژنرال صهیونیست: السنوار به دنبال بیرون راندن ما از نوار غزه است/ایران تهدیدی بزرگ برای اسرائیل
  • هشدار مصر به اسرائیل ؛ زرنگی ناشیانه صهیونیست‌ ها در طرح حمله به رفح
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • اولمرت: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • ۳۴ هزار و ۶۲۲ شهید؛ نتیجه ۲۱۰ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم