Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانداربویراحمد ضمن تشریح آخرین وضعیت خسارت های زلزله صبح امروز در یاسوج، گفت: در پی زلزله صبح امروز 14 نفر هنگام پناه گیری دچار مصدومیت شده اند و خسارت هایی نیز به زیرساخت های شهرستان دنا وارد شده است.

به گزارش ایلنا، کناری با بیان اینکه زلزله 5 و دو هم ریشتری صبح امروز در یاسوج رخ داد گفت: این زمین لرزه قطعی برق ، آب ، گاز و شبکه های تلفن همراه را به دنبال داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بویراحمد افزود: 14 نفر در شهرستان بویراحمد به هنگام پناه گیری در زمان وقوع زلزله دچار مصدومیت شده اند.

فرماندار دنا: خسارت به زیرساخت های روستایی

در پی زمین لرزه صبح امروز خسارات زیادی به زیر ساخت ها و مناطق روستایی شهرستان دنا وارد شده است.

فرماندار دنا با بیان اینکه زمین لرزه 5 و 2 دهم ریشتری در عمق 8 کیلومتری رشته کوه های دنا رخ داد، گفت: در پی این زمین لرزه خسارت زیادی به زیر ساخت های شهری و روستایی شهرستان دنا و شهر سی سخت وارد شده است.

تلفات جانی تاکنون اعلام نشده است

وی افزود: خوشبختانه تاکنون تلفات جانی گزارش نشده و تیم های امدادرسان شهر سی سخت در حال آماده باش هستند.

فرماندار دنا با بیان اینکه تیم ستاد بحران استان هم اکنون به شهرستان اعزام شده اند، عنوان کرد: در حال حاضر مشکل قطعی برق ، گاز و آب در شهرستان سی سخت را نداریم.

 قطعی برق در برخی مناطق شهرستان بویراحمد

مدیر عامل شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد گفت: در پی زمین لرزه صبح امروز برق برخی مناطق شهرستان بویراحمد قطع شد.

 احمد راهزادی گفت: به علت زمین لرزه شدید صبح امروز بخشی از شبکه برق شهرستان بویراحمد قطع شد که پس از شناسایی و با تلاش کارکنان شرکت برق هم اکنون خطوط اصلی برق ترمیم و وصل شد.

مدیر عامل شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه خسارت به زیر ساخت های برق بیشتر در مناطق روستایی مهریان، مادوان، گنجه ای و کاکان بوده و به علت لرزش ترانس هنوز قطعی برق داریم، افزود: مردم استان می توانند در صورت بروز مشکل در شبکه برق مناطق با سامانه 121 تماس بگیرند.

 اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 برق زلزله زمین شهری و روستایی مدیر عامل شرکت موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در این فصل با انواع و اقسام مصدومیت بازیکنانش مواجه شده و حالا که در قسمت پایانی رقابت‌ها قرار داریم هم همچنان این ماجرا در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی ادامه دارد و برخی بازیکنان این تیم در حال رفت و برگشت به اتاق دکتر تیم و مراکز فیزیوتراپی هستند.
پس از بهبود بازیکنانی نظیر پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی، هادی محمدی، رامین رضائیان، محمد کریمی، امید نورافکن، رضا شکاری، کاوه رضایی و شهریار مغانلو که در طول مسابقات مصدومیت‌های ریز و درشتی داشتند، در حال حاضر وضعیت سه بازیکن کلیدی تیم همچنان در ابهام قرار دارد که محمد دانشگر، رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد و فرشاد احمدزاده هستند. 

در این بین بعید به نظر می‌رسد که شاهد حضور محمد دانشگر و رضا اسدی در ترکیب یا فهرست سپاهان در مصاف با پرسپولیس باشیم، اما فرشاد احمدزاده و محمدجواد حسین‌نژاد با پشت سر گذاشتن مصدومیت در آخرین دیدار طلایی‌پوشان به عنوان یار جانشین وارد زمین شدند و حالا احتمالا یکی از تصمیمات مهمی که مورایس و دستیارانش در مصاف با پرسپولیس باید اتخاذ کنند این است که آیا امکان حضور این دو بازیکن تکنیکی در ترکیب اصلی وجود دارد یا خیر که امکان این حضور اصلا کم نیست.

دیگر خبرها

  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر سیرچ کرمان را لرزاند
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو