Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@11:38:27 GMT

اجرای 10 طرح محرومیت زدایی زیلایی با جدیت دنبال می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۸۰۵۵

اجرای 10 طرح محرومیت زدایی زیلایی با جدیت دنبال می شود

به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز چهارشنبه در جشنواره فرهنگ و هنر زیلایی بمناسبت نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت مهدی موعود(عج) اظهار داشت: میزان اعتبار پیش بینی شده برای اجرای 10 طرح عمرانی ، اقتصادی و زیربنایی در این منطقه افزون بر 730میلیارد ریال است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: این 10 طرح عمرانی و زیربنایی در این منطقه محروم در حوزه های گوناگون آموزش، راه، آب، مخابرات، بهداشت و درمان و خدمات رفاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی ابراز داشت: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نباید برای توسعه مناطق محروم این استان از جمله دهستان زیلایی بویراحمد به طور جداگانه و جزیره ای اقدام کنند.
وی یادآور شد: تفاهم نامه دوجانبه بین استانداری کهگیلویه وبویراحمد و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری برای رفع محرومیت از دهستان محروم زیلایی در تاریخ 28 فروردین امسال به امضا رسید.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه حدود 50درصد از اعتبار مورد نیاز طرح های زیربنایی و عمرانی در این دهستان توسط معاونت توسعه روستایی رئیس جمهوری تامین خواهد شد.
احمدی ادامه داد: از 50درصد اعتبار باقی مانده نیز تامین 25درصد بر عهده استانداری کهگیلویه وبویراحد و 25درصد نیز بر عهده دستگاه مجری طرح و وزارتخانه مربوطه خواهد بود.
احمدی برخی از این طرح های مهم را شامل زیرسازی و آسفالت 55 کیلومتر راه روستایی، ساخت مجتمع آموزشی برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم، ساخت مجموعه ورزشی چندمنظوره و ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر با امکانات و تجهیزات لازم است.
دهستان زیلایی از توابع شهرستان بویراحمد با هشت روستا و جمعیتی افزون بر 12 هزار نفر در 120کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
3016/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 بهداشت و درمان پایگاه امداد و نجات فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد مخابرات موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام محمدی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار کرد: قالب بسیار ارزشمند جلب مشارکت مردمی در احداث مسکن برای محرومان اقدام مبارک امام راحل در سال ۵۸ بود که با راه اندازی حساب ۱۰۰ سعی کرد تا همراهی آحاد جامعه به ویژه گروه های توانمند را در حل مشکلات محرومان جامعه جلب کند.

وی خاطرنشان کرد: دهه اول انقلاب دهه پرخیر و برکت در حکمرانی مردمی و افزایش مشارکت آنها در ابعاد مختلف بود و ادامه این روند می توانست کشور ما را از آسیب ها و تهدیدهای بیشمار در امان نگهدارد.

فرماندار مشگین شهر گفت: هر چقدر از حکمرانی مردمی فاصله گرفتیم به همان نسبت آسیب ها زیاد شد که امروز دولت سیزدهم به برکت حضور و مشارکت مردم فعالیت های خوبی را در عرصه های مخالف آغاز کرده است

محمدی افزود: دولت سیزدهم دولت مردمی و برآمده از اراده و خواست آنهاست و انتظار می رود با همراهی عموم مردم و احیای نهادهایی همچون جهاد سازندگی بتوان بخش عظیمی از مشکلات و گرفتاری روستائیان را در حوزه عمران و آبرادانی و اجرای طرح های زیربنای برطرف کرد.

وی افزود: دایره مدیریتی در دولت سیزدهم دایره تنگ و محدود برخلاف دولت های قبلی نیست بلکه حضور جوانان و نیروهای امیدآفرین بستری را فراهم کرده تا بیشترین مشارکت مردم را در روستاها و مناطق شهری در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و سایر پروژه ها شاهد باشیم.

فرماندار مشگین شهر گفت: در مشگین شهر نیز حرکت های خوبی به همراهی گروه های جهادی در عمران و آبادانی روستاها به ویژه رسیدگی و مرمت مسکن محرومان آغاز شده و قطعا ادامه این روند می تواند امیدآفرین در مسیر توسعه و حرکت تحول آفرین باشد.

محمدی بیان کرد: در این دولت برعکس دولت های گذشته جریان مردمی و مردمی سازی امور به عنوان یک حرکت اساسی و بنیادین مورد تمرکز و توجه است و انتظار می رود با اصلاح و اقدام موثر بستر خوبی برای جلب مشارکت مردم فراهم آید.

وی یکی از ظرفیت های بینظیر مردمی سازی امور خیرخواهانه را احیای حساب ۱۰۰ امام و حرکت های تاثیرگذار بنیاد مسکن دانست و تصریح کرد: ما از ظرفیت حساب ۱۰۰ امام در کنار ساخت مسکن محرومان برای حل مشکلات اجاره، رهن و تعمیر و تجهیز مساکن محرومان استفده کردیم.

فرماندار مشگین شهر با قدردانی از مدیرکل بنیاد مسکن و مجموعه حساب ۱۰۰ مام در تقویت مولفه های ارزشمند عمران و آبادانی روستاها گفت: در کنار اعتبارات ملی و استانی و نهادهای انقلابی تلاش می کنیم تا امسال ظرفیت حساب ۱۰۰ امام و جمع آوری کمک های مردمی را به شکل مطلوب مورد بهره برداری قرار دهیم.

کد خبر 6084379

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم
  • اجرای طرحهای هادی روستایی در مازندران
  • اجرای ۳۳۶ طرح در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد