Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@10:33:17 GMT

کتاب جدید فردوسی پور در نمایشگاه کتاب امسال

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۸۰۶۹

کتاب جدید فردوسی پور در نمایشگاه کتاب امسال

سومین ترجمه‌ عادل فردوسی‌پور با عنوان «هنر خوب زندگی کردن» از سوی نشرچشمه در دومین روز از نمایشگاه کتاب امسال منتشر خواهد شد.
به گزارش صدای ایران پس از کتاب موفق «هنر شفاف اندیشیدن»، کتاب دیگر رولف دوبلی منتشر می‌شود که در ترجمه‌ی این اثر نیز، بهزاد توکلی و علی شهروز با فردوسی‌پور همکاری کرده اند.
به نقل از خبر ورزشی، هنر خوب زندگی کردن ۵۲ فصل کوتاه دارد که به گفته‌ی نویسنده، میان‌برهایی شگفت‌انگیزی برای رسیدن به زندگی بهترند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین مناسبت، روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت، مراسم رونمایی و جشن امضای این کتاب در غرفه‌ی نشرچشمه با حضور عادل فردوسی‌پور برگزار خواهد شد. غرفه‌ی نشرچشمه واقع در شبستان، راهرو ۳۱، غرفه‌ی یک است و این دیدار ساعت ۳ تا ۴ بعدازظهر خواهد بود.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب پیامبر رحمت در نمایشگاه کتاب سارایوو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  به همت بنیاد ملاصدرا در بوسنی و هرزگوین کتاب پیامبر رحمت شامل مجموعه بیانات مقام معظم رهبری درباره پیامبر عظیم الشأن اسلام از ولادت تا بعثت و دوران زندگی آن حضرت در مکه و مدینه تا پایه گذاری تمدن اسلامی در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب سارایوو با شعار کلام من رونمایی شد.
مطالب این کتاب بیانات و مکتوبات مقام معظم رهبری با رویکرد شرایط و مقتضیات روز و برای آشنایی غیر مسلمانان به ویژه مردم قاره‌های اروپا و آمریکا و نیز بر اساس سیر تکوینی و تاریخی زندگی پیامبر بزرگوار اسلام را در بر می‌گیرد. همچنین متن دو نامه‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به جوانان در غرب و آمریکا و دولت مردان در پایان کتاب ذکر شده است.
در آیین رونمایی از این کتاب در بخش جنبی سی و پنجمین نمایشگاه کتاب سارایوو آیت الله حسن رمضانی با اشاره به دوران زندگی معنوی پیامبر اسلام گفت: وجود مبارک و مقدس پیامبر تجسم عینی قرآن است و بدین جهت است که خداوند او را الگوی بشریت معرفی کرده و به انسان‌ها خصوصا انسان‌های مومن دستور می‌دهد که او را الگو و سر مشق خود قرار دهند.
وی افزود: کتاب پیامبر رحمت برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است و سعی دارد این شخصیت الهی را از ابعاد مختلف فردی، اجتماعی و الهی مورد تحلیل و بررسی قرار دهد و آن بزرگوار را به جهانیان معرفی نماید.
سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب سارایوو با حضور ۱۵۰ ناشر داخلی و بین المللی از ۲۰ کشور جهان به عنوان معتبر‌ترین رویداد فرهنگی در مجموعه فرهنگی و ورزشی اسکندریه در حال برگزاری می‌باشد. این نمایشگاه تا سوم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد
  • پیرنگ جدی نمایشگاه امسال موضوع فلسطین و غزه خواهد بود
  • ترجمه «آموزه‌های استفان کاوی» منتشر شد
  • تجدیدچاپ پنج‌کتاب بنیاد فارابی برای نمایشگاه کتاب
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • از آلفرد هیچکاک تا مارتین اسکوسیزی در نمایشگاه کتاب تهران
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد
  • رونمایی از کتاب پیامبر رحمت در نمایشگاه کتاب سارایوو