Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@17:41:10 GMT

مردم بابل منتظر جشن صعود باشند!

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۸۱۵۸

مردم بابل منتظر جشن صعود باشند!

به گزارش جهان نيوز به نقل  فارس،روابط عمومی باشگاه خونه به خونه بابل، طی بیانیه ای نوشت:

همزمان با پرواز کاروان خونه به خونه بابل به خرمشهر که به احترام خانواده شهدا صورت گرفت، مدارک و مستندات تبانی در هفته پایانی لیگ آزادگان تکمیل شد و اگر فدراسیون فوتبال اراده ای برای برخورد با عوامل تبانی داشته باشد، صعود خونه به خونه به لیگ برتر قطعی است و به یاری آقا امام زمان (عج )به زودی جشن صعود را در بابل برپا می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طی چهل و هشت ساعت گذشته که دنبال احقاق حق مردم بابل بودیم، انسان های شیر پاک خورده و شریفی که هنوز طرفدار فوتبال پاک هستند، با ارائه مدارک و مستندات محکم و محکمه پسند، به ما یاری رساندند که این مدارک را بعد از فینال جام حذفی به کمیته اخلاق فدراسیون ارائه می کنیم و تا اعلام حکم قطعی این کمیته، برای شرکت در لیگ برتر آماده می شویم. پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید

به گزارش "ورزش سه"، لستر سیتی در فاصله یک فصل پس از ترک رقابت‌های لیگ برتر و سقوط به دسته پایین‌تر توانست با کسب عنوان قهرمانی بار دیگر مجوز حضور در سطح اول فوتبال انگلیس را به دست آورد و حالا باید منتظر بازگشت آنها باشیم.

واردی ستاره بی چون و چرای تیمش در رقابت‌های این فصل بود و موفق شد با گل‌های بسیاری که برای آنها به ثمر رساند نقش مهمی را در بازگشت آنها به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ایفا کند و حالا منتظر درخشش دوباره در این مسابقات است.

در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال خداحافظی این بازیکن از دنیای فوتبال پس از قهرمانی لسترسیتی و بازگشت آنها به لیگ برتر به گوش می‌رسید اما به نظر نمی‌رسد که او چنین برنامه‌ای داشته باشد و امیدوار است که دوباره روزهای خوشی را در لیگ جزیره سپری کند.

واردی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «گوش کنید، من هنوز آماده نیستم که کفش‌هایم را آویزان کنم. بدنم مشکلی ندارد و مثل همیشه آماده هستم. بنابراین باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند