Web Analytics Made Easy - Statcounter

"هجیر ایلخانی‌نسب" در حاشیه بازدید برخی مناطق زلزله‌زده در بخش‌مرکزی شهرستان دنا به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: در پی زلزله صبح امروز 8 روستای "کوخدان"، " علی آباد" ، " دهنو" ، " سرمور "، "کریک" ، " کره سفلی " ، " کره علیا " و " کرمی " دچار خسارات فراوان مالی شده اند.

وی با بیان اینکه اکنون نمی‌توان گفت که میزان ریالی خسارت ها را برآورد کرد، اظهارداشت: بخش مرکزی شهرستان دنا دارای 31 روستای پرجمعیت بوده که 8 روستای آن نسبت به بقیه روستاها دچار خسارات بیشتری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار مرکزی شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون اطلاعاتی مبنی بر خسارات جانی بدنبال زلزله صبح امروز شهر سی سخت مرکز این شهرستان مخابره نشده و امیدواریم چنین اتفاقی در روستاهای دورتر از مرکز شهرستان هم نیفتاده باشد.

ایلخانی‌نسب، محل دقیق وقوع زلزله 5.2 ریشتری‌صبح امروز دوازدهم اردیبهشت‌ماه 1397 را ارتفاعات گردشگری " گوه گل " سی سخت عنوان و خاطرنشان کرد: براساس بازدیدهای صورت گرفته، مشکلی برای گردشگران و کوهنوردان این ارتفاعات هم پیش نیامده است.

وی از آمادگی کامل تیم های امدادرسان شهرستان دنا خبرداد و یادآور شد: آقای "بهشتی روی" فرماندار شهرستان دنا هم اکنون بطور ویژه در مناطق مختلف زلزله زده حضور پیدا کرده و از نزدیک مشکلات و نگرانی های مردمی را پاسخ می دهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان کهگیلویه و بویراحمد زلزله گردشگری دنا زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی؛ معاون و مسؤل امداد و نجات هلال‌احمر تربت حیدریه به خبرنگار ما گفت:  در پی اعلام این حادثه عصر دیروز به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی‌بر سقوط یک خانم طبیعت گرد در ارتفاعات روستای اسفیوخ گروه امداد و نجات کوهستان از این شعبه به محل حادثه اعزام شدند  و پس از دسترسی به مصدوم با همکاری عوامل آتش نشانی، اقدامات لازم برای تثبیت وی را انجام دادند.

جواد شهرآبادی که در محل حادثه حضور پیدا کرده بود افزود:  مصدوم به مکان امن منتقل و برای  سیر مراحل درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

روستای اسفیوخ از روستاهای بخش مرکزی شهرستان تربت حیدریه است.

دیگر خبرها

  • نجات بانوی طبیعت گرد مصدوم در ارتفاعات روستایی تربت حیدریه
  • وقوع زلزله ۴.۱ ریشتری در دامغان
  • وقوع زلزله در سبزوار
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند / دامغان هم لرزید
  • زلزله ۴.۲ ریشتری "روداب" سبزوار را لرزاند
  • رگبار باران و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور
  • حمله خرس به بانوی روستایی در ارتفاعات روستای لگ بن پیرانشهر
  • بارش‌های سیل‌آسا در ‌هرمزگان/ از انسداد تا طغیان رودخانه
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت