Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: باشگاه خونه به خونه در ادامه اقدامات اخیر خودش یک بیانیه جدید منتشر کرده است.
به گزارش خرداد به نقل از خبرآنلاین؛ باشگاه خونه به خونه مازندران با صدور بیانیه ای ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و جشن تولد امام زمان (عج) به مردم بابل مژده داد به زودی جشن صعود به لیگ برتر در این شهر برگزار می شود.
به نقل از روابط عمومی باشگاه خونه به خونه بابل، در بیانیه این باشگاه آمده است:
همزمان با پرواز کاروان خونه به خونه بابل به خرمشهر که به احترام خانواده شهدا صورت گرفت، مدارک و مستندات تبانی در هفته پایانی لیگ آزادگان تکمیل شد و اگر فدراسیون فوتبال اراده ای برای برخورد با عوامل تبانی داشته باشد، صعود خونه به خونه به لیگ برتر قطعی است و به یاری آقا امام زمان (عج )به زودی جشن صعود را در بابل برپا می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طی چهل و هشت ساعت گذشته که دنبال احقاق حق مردم بابل بودیم، انسان های شیر پاک خورده و شریفی که هنوز طرفدار فوتبال پاک هستند، با ارائه مدارک و مستندات محکم و محکمه پسند، به ما یاری رساندند که این مدارک را بعد از فینال جام حذفی به کمیته اخلاق فدراسیون ارائه می کنیم و تا اعلام حکم قطعی این کمیته، برای شرکت در لیگ برتر آماده می شویم.
  برچسب ها: باشگاه خونه به خونه ، فوتبال ، لیگ برتر

منبع: خرداد

کلیدواژه: باشگاه خونه به خونه فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم بسکتبال نوجوانان چهارمحال و بختیاری به جمع هشت تیم برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ تیم جوانان جم شهرکرد با پیروزی مقابل تیم گلنور اصفهان و تیم بندرعباس مجوز حضور در جمع هشت تیم برتر کشور را دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • به زودی شاهد موج استعفای مقامات سیاسی و نظامی اسراییل خواهیم بود
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل
  • صعود تیم بسکتبال نوجوانان چهارمحال و بختیاری به جمع هشت تیم برتر کشور
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم