Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر با اشاره به مشارکت همه جانبه مردم در جشن میلاد امام زمان(عج) گفت: با همکاری ۵۰۰ هیئت مذهبی بیش از یک‌هزار برنامه در نقاط شهری و روستایی استان بوشهر برگزار شد. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ استانها بوشهر نظرات

نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه مردم دیندار و ولایت‌مدار استان بوشهر در برپایی آیین‌های ائمه اطهار(ع) حضوری چشمگیر و فعالی دارند اظهار داشت: عشق به خاندان ائمه اطهار(ع) همواره در ادوار مختلف جزء فرهنگ لاینفک بوشهری‌ها بوده به‌گونه‌ای که در تولد، شهادت و ارتحال ائمه اطهار(ع) مراسم مردم استان بوشهر از جذابیت‌های ویژه‌ای برخوردار است که نشان عشق به ولایت و امامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) از  مشارکت 500 هیئت مذهبی استان در برپایی جشن میلاد امام زمان(عج) خبر داد و بیان کرد: در این ایام با همکاری 500 هیئت مذهبی بیش از یک‌هزار برنامه در نقاط شهری و روستایی استان بوشهر و با حضور با شکوه مردم در خیابان‌‌ها، معابر، حسینیه‌ها، مساجد و مکان‌های مذهبی دیگر برگزار شد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر، آذین بندی معابر و مساجد، برگزاری مراسمات مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی همراه با قرائت ادعیه را از جمله برنامه این هیئت‌ها در نیمه شعبان دانست و تصریح کرد: قرائت دعای فرج امام زمان(عج)، سوره یاسین به نیت تعجیل در فرج، ختم صلوات، قرائت قرآن کریم، برگزاری مسابقه فرهنگی و علمی، ایستگاه صلواتی و توزیع شربت و شیرینی از دیگر برنامه‌های این روز مبارک است.

نوشادی، با تاکید بر تبیین فلسفه مهدویت و انتظار افزود: ترویج فرهنگ مهدویت و فلسفه انتظار ظهور در سرلوحه برنامه‌های هیئت‌‌های مذهبی قرار دارد که در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای در نیمه شعبان برگزار می‌شود.

وی، ترویج فرهنگ مهدویت را سبب تقویت امیدواری در بین آحاد جامعه از جمله جوانان دانست و تاکید کرد: فرهنگ مهدویت می‌تواند ضمن تقویت باورها و اعتقادات در بین جوانان آنان را برای اصلاح جامعه و ترویج فرهنگ انتظار امیدوار کند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر، با بیان اینکه دشمنان، جوانان را هدف قرار داده است گفت: بدون شک با تقویت فرهنگ دینی و مذهبی در بین جوانان نه تنها اهداف دشمنان محقق نمی‌شود بلکه جوانان به عنوان آینده سازان جامعه اسلامی زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) را فراهم می‌کنند.

نوشادی با قدردانی از حضور با شکوه مردم استان بوشهر در مراسم‌های ائمه اطهار(ع)، این مهم را نشان ولایت‌مداری مردم  این استان دانست.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عین الله دهقان ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: هدف مشترک فدراسیون و ورزش و جوانان استان، اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه این امر در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت، گفت:، محمد مؤمنی منش پس از انجام رأی گیری در این مجمع انتخاباتی با کسب بیشترین آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد.

دهقان تصریح کرد: توسعه ورزش در استان، به سلامت جامعه و جوانان و کاهش معضلات اجتماعی و آسیب‌های ناشی از آن منجر می‌شود.

کد خبر 6097251

دیگر خبرها

  • صنایع نفت و گاز را پای کار حوزه فرهنگ می‌آوریم
  • ۲۵ چایخانه رضوی در استان بوشهر اجرا می‌شود
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود