Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@11:09:16 GMT

پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه قوچان به مناسبت روز معلم

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۹۱۷۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ عباس فروزان مهر؛ فرمانده سپاه ناحیه قوچان به مناسبت اعیاد فرخنده شعبانیه و در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت حجت ابن الحسن العسکری (عج) روز معلم و هفته عقیدتی و سیاسی در بسیج و سپاه پیام تبریک صادر کرد که متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

 شهید مطهری عصاره مؤثر حوزه‌های علمیه و محصول صد‌ها سال تجارب حاکم بر حوزه‌ها و حاصل عمر با برکت امام امت بود و در میدان نبرد با مکاتب و مسالک کفر، شرک و نفاق، چون ستاره‌ای پرفروغ درخشید و جهانی را در پرتو این تشعشع روشن ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهید مطهری معلم علم و اخلاق بود که با سخنان روشنگرانه خود و تربیت شاگردانی متخصص، نقش بسزایی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایفا کرد و معلمان امروز باید ادامه دهنده راه این عالم فرهیخته باشند و جامعه را در نیل به اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی یاری رسانند.
پیشرفت در ابعاد مختلف کشور به معلمان و توانمندی تفکرات آنان بستگی دارد و در واقع معلمان سرمایه‌های ماندگار و جاوید یک ملت هستند.

بزرگترین کار معلم تربیت انسان‌های پاک و مومن است و کسانی که در این راستا گام بر می‌دارند یقینا برکات زیادی در جامعه ایجاد می‌کند.

به نام خدایی که علم و ادب را اموخت و در کنار آن معلم را افرید و معلمی را شغل انبیاء قرار داد تا مردم با آموختن علم و ادب راه درست را انتخاب کنند.

به قول شهید رجائی معلمی شغل نیست؛ معلمی عشق است. اگر به عنوان شغل انتخابش کرده ای، رهایش کن و اگر عشق توست مبارکت باد.

معلم، تو باغبان صبور بوستان دانش هستی و شغل تو شغلی می‌باشد که از روز خلقت انسان با آدمی سرشته شد تا مردم ازظلمات جهل به نور دانایی رهنمون شوند؛ لذا‌ای معلم سالروز عاشقیت را ارج مینهیم و زیبایی کلامت را تکریم می‌کنیم. روز معلم بر تمام فرهنگیان زحمتکش که با عمل به شغل خود راه انبیاء را ادامه می‌دهند مبارک باد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی

پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا: این پیروزی درخشان نشان شایستگی شما در فتح قله‌های افتخار است. - اخبار سیاسی -

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان اظهار امیدواری کرد با تداوم تلاش و پویایی این ورزشکاران شاهد موفقیت روزافزونشان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزشکاران لایق کشتی فرنگی

قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا در قرقیزستان که پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حاصل شد، شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران را دو چندان نمود.

این پیروزی درخشان را که نشان دیگری از شایستگی و سرآمد بودن شما فرزندان غیور کشور در فتح قله‌های افتخار است، به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات شما ورزشکاران و همه مربیان و کادر فنی تیم کشتی فرنگی صمیمانه سپاسگزارم.

امیدوارم با تداوم تلاش و پویایی خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی
  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش