Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@16:30:20 GMT

مشهد| عرضه پوشاک در نمایشگاه‌ها مهمترین آفت صنف پوشاک است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۹۱۷۷

مشهد| عرضه پوشاک در نمایشگاه‌ها مهمترین آفت صنف پوشاک است

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد گفت: عرضه پوشاک در نمایشگاه‌ها مهمترین آفت صنف پوشاک است. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳ استانها خراسان رضوی نظرات

سیدمهدی لسان‌طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس اظهار داشت: در گذشته هفت اتحادیه برای انواع پوشاک وجود داشت، جهت رفع مشکلات موجود در آن، اتحادیه‌های خیاطان مردانه، تولیدکنندگان پوشاک و پیراهن دوزان با یکدیگر ادغام شده و از ترکیب آنها، اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد گفت: این اتحادیه در تلاش برای ادغام فروشندگان پوشاک و تریکو دوزان بوده تا نتیجه آن، تشکیل فروشندگان پوشاک شود، انتخابات دور دوم آن در 24 اردیبهشت‌ماه برگزار شده و اتحادیه پوشاک خواستار موافقت متولیان و تحقق این هدف است، در صورت موافقت با این موضوع، بسیاری از مشکلات موجود برطرف می‌شود.

لسان طوسی با اشاره به این که وظایف هیئت مدیره‌، رسیدگی به مشکلات اعضا و برطرف سازی آن است، خاطرنشان کرد: مشهد به عنوان قطب دوم پوشاک کشور هنوز به جایگاه اصلی خود نرسیده است، برخی از مدیران به خاطر منافع شخصی اعم از حفظ مقام خود، با این هدف بزرگ مخالفت می‌کنند اما باید با یکدیگر همراه باشند.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات حائز اهمیت در مبحث پوشاک، عرضه محصولات در نمایشگاه‌ها است، در حالی که نمایشگاه، صرفاً جهت به نمایش گذاشتن بوده و ربطی به خرید و فروش ندارد، در صورت تمایل مشتریان به خرید یک محصول و یا پوشاک، باید به کارخانه مربوطه مراجعه کنند، در غیر این صورت در رونق بازار اصناف اختلال ایجاد می‌شود.

لسان طوسی بیان کرد: دلالان حاضر در نمایشگاه‌ها، پوشاکی را زیر قیمت خریده و آن را با چندین برابر سود می‌فروشند، سایرین با این نظریه که قیمت پوشاک نمایشگاه‌ها از سایر مکان‌ها ارزان تر است، آن را خریداری می‌کنند، این در حالی است که جنس مورد نظر کیفیت مناسبی نداشته و یا از مد افتاده است.

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد ادامه داد: اصناف پوشاک به مدت یک سال در انتظار برگزاری نمایشگاه هستند و به کارگیری این روش اشتباه سبب بی جواب ماندن آنها از این امر است، در حال حاضر برای هر 20 نفر یک منبع پوشاک وجود دارد، این در حالی است که میانگین استاندارد هر یک منبع، 350 نفر است، بنابراین، دیگر نیازی به عرضه پوشاک در نمایشگاه نیست.

لسان طوسی افزود: در صورت عرضه محصولاتی مانند پوشاک در نمایشگاه، باید در نام آن تجدید نظر شود که "هفته بازار" برای نامگذاری از نمایشگاه مناسب تر است، در موضوع قاچاق نیز باید مسئولان و متولیان مربوطه از این امر ممانعت کرده و از پوشاک تولیدی حمایت کنند.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز میرزایی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۴۹۰ تن شکر خانوار در این استان در دو مرحله تأمین و توزیع شد که ۷۲ تن از آن در نمایشگاه بهاره عرضه شد.

وی افزود: همچنین شکر صنف و صنعت در چهارمحال و بختیاری در دو مرحله به میزان ۱۲۰ و ۸۰ تن، تأمین و عرضه شد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از عرضه ۲۷/۵ تن مرغ منجمد وارداتی خانوار و ۱۶ تن در نمایشگاه بهاره خبر داد و عنوان کرد: همچنین ۴۷ تن گوشت منجمد خانوار و ۶ تن بهاره تأمین و توزیع شده است.

کد خبر 6086442

دیگر خبرها

  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد
  • مهمترین اخبار سوم اردیبهشت/فروش نخی سیگار،ممنوع
  • نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، هدیه و سوغات در گله‌دار
  • زیان ۳۵ درصدی پوشاک قاچاق به تولیدکنندگان در بازار شب عید
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد