Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@12:27:38 GMT

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۹۲۷۸

به گزارش ایلنا، در متن پیام سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم  آمده است: خجسته زادروز حضرت حجت(عج) را که با آغاز هفته معلم تقارن یافته است، به همکاران عزیزم صمیمانه تبریک و شادباش عرض می نمایم.

ایران اسلامی امروز به خود می بالد که بهره مند از وجود معلمانی فرهیخته است که دست همت از آستین فکرت برون آورده اند و خردمندانه با توانمند سازی کودکان و نوجوانان، طرحی نو در تعالی و پیشرفت میهن عزیزمان در انداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام آمده است: امید آن دارم نهادها، دستگاه ها، سازمان ها و بخش های سهیم در پیشرفت کشور با مشارکتی فعال و مؤثر و قدرشناسی از تلاش های معلمان، از مسئولیت خویش در قبال آموزش و پرورش غفلت نورزند تا این دستگاه آینده ساز بتواند از تنگناهای سخت عبور کند.

بی تردید جامعه ایرانی به قله های پیشرفت و چشم انداز توسعه دست نمی یابد مگر با فراهم آوردن زمینه های تربیت معلمانی خلاق و فکور و تأمین فضایی احترام آمیز که متناسب با شأن والای معلمان است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مطهری و دو شهید تابناک نظام آموزش و پرورش، شهیدان رجایی و باهنر، از خداوند متعال مسألت دارم تا در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) ، همه تلاشگران عرصه تحول در نظام آموزش و پرورش را برای تربیت فرزندانی فکور، خلاق، متدین، توانمند و مفتخر به هویت ایرانی اسلامی، توفیق روز افزون عنایت بفرماید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: هفته معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در فرآیند «پویش مهر» خبر داد و گفت: اعلام نتایج از اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، هر سال رییس جمهور پرسشی را با عنوان «پرسش مهر» در حوزه تعلیم و تربیت برای دانش‌آموزان مطرح می‌کردند که با هدف جلب مشارکت فعال فرهنگیان و دانش‌آموزان، فعالیت بیشتر فضای فرهنگی جامعه و توسعه و افزایش حس مسئولیت‌پذیری مخاطبان انجام می‌شد.

اما امسال رییس جمهور «پویش‌مهر» را جایگزین «پرسش مهر» کرد که محورهایی مانند امیدواری دانش‌آموزان نسبت به آینده و پیشرفت کشور، اهمیت بیان روایت پیشرفت برای دانش‌آموزان، بسیج انگیزه‌های دانش‌آموزان برای پیشرفت ایران قوی و تشویق دانش‌آموزان برای روایت خلاقانه و هنرمندانه برداشت می‌شود.

براساس محورهای درنظر گرفته شده در پویش مهر، آموزش و پرورش باید برای این مسائل که راهبردهایی را دربر دارد، دانش‌آموزان را نسبت به آینده خود و کشور امیدوارتر ‌کند.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در فرآیند پویش مهر خبر داد و گفت: اعلام نتایج از اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • تنها راه جذب قانونی معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است‌
  • صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش
  • امسال امتحانات برای دو پایه تحصیلی نهایی می‌شود
  • از استیضاح وزیر آموزش و پرورش منصرف نشده‌ام/ عدم پرداخت حق‌التدریس یعنی کمبود معلم در سال آینده
  • ماجرای معلم روشندل طراح ابزارهای آموزشی / بی‌توجهی آموزش و پرورش به کودکان با نیازهای ویژه