Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- زمین لرزه‌ای به برزرگی ۵.۲ ریشتر صبح امروز استان کهگیلویه و بویر احمد را لرزاند.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 ریشتر صبح امروز استان کهگیلوه و بویر احمد را لرزاند.

مرکز این زمین لرزه در ۱۰ کیلومتری سی سخت، ۱۹ کیلومتری یاسوج و ۲۳ کیلومتری چیتاب کهگیلویه و بویراحمد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت زمین لرزه به حدی بود که مردم سراسیمه منازل خود را ترک و به خیابان‌ها آمدند.   سی سخت مرکز شهرستان دنا در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است.   ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۹

زمین لرزه 5.2 ریشتری صبح امروز 30 مصدوم در پی داشت/خسارت های مالی نیز در دست بررسی است/دیوار برخی ازخانه ترک خورده/17 سایت مخابراتی آسیب دید که تاکنون 11 مورد از آنها ترمیم شده است/ستاد بحران استان در شهرستان های دنا و بویراحمد تشکیل شده/مردم بهتر است امروز و ساعاتی را بیرون از منازل خود سپری کنند

۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۹

افزایش مصدومان زلزله 5.2 ریشتری امروز کهگیلویه و بویراحمد به 43 نفر

خاموشی‌های پراکنده در یاسوج و سی‌سخت رفع شد ۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۹

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: قطع برق و خاموشی‌های پراکنده ناشی از زلزله صبح امروز چهارشنبه در شهرهای سی‌سخت و یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد، با تلاش گروه‌های عملیاتی توزیع برق رفع شد.

 

۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۸

معاون عملیات سازمان امداد و نجات:ترک خوردگی برخی از منازل گزارش شده اما تا این لحظه خسارات جانی اعلام نشده است/مدیر عامل جمعیت هلال احمر یاسوج: جلسات مدیریت بحران در حال برگزاری است و جمعیت هلال احمر در حال آماده باش است/توصیه می شود مردم فعلا در بیرون از منازل باشند

۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۸

اورژانس : زمین لرزه کهگیلویه و بویر احمد تاکنون چهار مصدوم بجا گذاشته است /12 تیم ارزیاب حضور دارند/ بالگرد اورژانس هوایی جهت ارزیابی هوایی نیز به پرواز درآمده است

۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۸

زمین لرزه تاکنون 4 مصدوم بجا گذاشته است/پرواز بالگرد اورژانس هوایی جهت ارزیابی هوایی/مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو:رفع خاموشی‌های پراکنده در یاسوج و سی‌سخت/ شبکه برق منطقه پایدار است

۱۳۹۷/۰۲/۱۲ - ۱۲:۴۷

زلزله ۵.۲ ریشتری در کهگیلویه و بویر احمد باعث قطع برق مناطقی از یاسوج شد/مدیر عامل جعیت هلال احمر: خطوط تلفن نیز در برخی مناطق وقوع زلزله قطع شده است/زمین لرزه در برخی از نقاط شیراز نیز احساس شده است

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی استان در گچساران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمدامین نیکویی‌نژاد، از راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران خبر داد و اظهار کرد: به دلیل قرار گرفتن شهرستان گچساران در مسیر استان‌های جنوبی و بروز حوادث جاده‌ای متعدد و همچنین وجود تأسیسات نفتی و صنعتی، ضرورت راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی در گچساران احساس می‌شد.

وی افزود: با همت مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران این مهم در آینده نزدیک محقق می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی یاسوج گفت: زیرساخت‌های این پایگاه فراهم است و به زودی این پایگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به دور بودن پایگاه یاسوج از مناطق گرمسیری استان با راه‌اندازی این پایگاه امیدواریم خدمات‌رسانی به مصدومان شهرستان‌های گرمسیری در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

نیکویی‌نژاد خاطرنشان کرد: در دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران، نسبت به استفاده از ظرفیت‌های شرکت نفت و گاز در توسعه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی قول مساعدت داده شد.

کد خبر 747313

دیگر خبرها

  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • بهاباد امروز لرزید
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد