Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه خونه به خونه بابل با انتشار بیانیه‌ای از تکمیل مدارک تبانی هفته پایانی لیگ دسته یک خبر داد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از روابط عمومی باشگاه خونه به خونه مازندران، باشگاه خونه به خونه بابل با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و جشن تولد آقا امام زمان (عج)، به مردم بابل مژده داد به زودی جشن صعود به لیگ برتر در این شهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در بیانیه این باشگاه آمده است:

همزمان با پرواز کاروان خونه به خونه بابل به خرمشهر که به احترام خانواده شهدا صورت گرفت، مدارک و مستندات تبانی در هفته پایانی لیگ آزادگان تکمیل شد و اگر فدراسیون فوتبال اراده‌ای برای برخورد با عوامل تبانی داشته باشد، صعود خونه به خونه به لیگ برتر قطعی است و به یاری آقا امام زمان (عج) به زودی جشن صعود را در بابل برپا می‌کنیم.

طی چهل و هشت ساعت گذشته که دنبال احقاق حق مردم بابل بودیم، انسان‌های شیر پاک خورده و شریفی که هنوز طرفدار فوتبال پاک هستند، با ارائه مدارک و مستندات محکم و محکمه پسند، به ما یاری رساندند که این مدارک را بعد از فینال جام حذفی به کمیته اخلاق فدراسیون ارائه می‌کنیم و تا اعلام حکم قطعی این کمیته، برای شرکت در لیگ برتر آماده می‌شویم.

 

 

2081

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی ویژه لیگ دسته اول خونه به خونه بابل جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان Match of the Day اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت

به گزارش خبر گزاری مهر، سید مازیار حسنی اظهار کرد: بعد از برخورد شدید یک دستگاه مینی بوس با ۱۳ مسافر با کامیون واقع در بلوار شهید یاسینی به سرعت نیروهای عملیات ایستگاه شماره هفت سازمان با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • طغیان رودخانه میرود در بابل
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت