Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@07:05:50 GMT

سربازان گمنام امام زمان عج ، پابند به ارزشهای اسلامی

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۹۵۹۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا زمان توقف تجاوز به غزه عملیات‌های یمن ادامه دارد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به اینکه صنعا همواره به دنبال صلح بوده و سران ائتلاف متجاوز باید در مسیر صلح حرکت کنند تاکیدکردکه تجاوزات وحشیانه علیه غزه باید متوقف گردد و تنها راه برای توقف عملیات‌های یمن، پایان دادن به جنگ نسل‌کشی علیه غزه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن عصر دیروز دوشنبه در سخنرانی خود به مناسبت نهمین سالگرد جنگ یمن، به تحولات غزه اشاره و اعلام کرد که تجاوزات وحشیانه دشمن علیه مردم غزه باید فوراً متوقف شود و محاصره این منطقه رفع شود.

مهدی المشاط تاکید کرد که تنها راه برای توقف عملیات‌های یمن، متوقف کردن جنگ نسل‌کشی و تحرکات وحشیانه علیه مردم مظلوم غزه است.

وی افزود که یمنی‌ها هرگز جنگ طلب نبوده و همواره بر پیشبرد روند صلح تاکید داشته‌اند و ما اطمینان می‌دهیم که یمن هیچ خطری برای کسی نیست و هرکسی که با صنعا مشکل دارد می‌تواند آن را از طریق گفتگو حل کند.

این مقام یمنی همچنین از سران ائتلاف متجاوز خواست تا در راستای برقراری صلح پایدار، پایان دادن به تجاوزات و امضا و اجرای نقشه صلحی که در مذاکرات تحت نظارت عمان و بعد از تلاش زیاد و بحث های طولانی به دست آمد، حرکت کنند.

وی بر آمادگی صنعا برای صلح تاکید و ابراز امیدواری کرد که سران ائتلاف بتوانند دست تاجران جنگ (طراحان تجاوز به یمن) و در راس آنها آمریکا و انگلیس را که هنوز هم صراحتاً در صدد ایجاد مانع در مسیر صلح در یمن و منطقه هستند، قطع کنند.

صنعا: وتوی قطعنامه آتش‌بس غزه ثابت کرد آمریکا اولین دشمن صلح است/ به حمایت از فلسطین پایبندیمالحوثی:آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل طراح تجاوز به یمن بودند

عبدالملک الحوثی، رهبر جنبش انصارالله هم در سخنرانی دیروز خود تاکید کرد که ملت یمن به امنیت ملی عربی و امت اسلامی اهمیت زیادی می‌دهند و خواستار امنیت و ثبات در همه کشورهای عربی و اسلامی هستند. اینکه برخی کشورهای عربی از توانایی های خود برای خدمت به توطئه های آمریکا و اسرائیل استفاده کنند، یک مصیبت بزرگ برای امت اسلامی است. آمریکایی‌ها همچنان به توطئه‌ها و مداخلات خود جهت ایجاد نزاع داخلی در کشورهای عربی و اسلامی ادامه می‌دهند و تجاوز علیه یمن هم توسط آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل طراحی شد و در چارچوب طرح هدف قرار دادن منطقه بود.

رهبر انصارالله گفت که یمن به تفاهم و صلح با همه کشورهای عربی و اسلامی پایبند است و هیچ گرایش خصمانه‌ای مقابل آنها ندارد. ما همچنین از همه طرف‌هایی که در این شرایط سخت کنار یمن ایستادند و در راس آنها جمهوری اسلامی ایران، حزب‌الله، عراق و همه آزادگان جهان قدردانی می‌کنیم و به آنها درود می‌فرستیم.

وی در پایان به حمایت دائمی یمنی‌ها از مردم فلسطین اشاره و تاکید کرد که عملیات‌های نظامی ما برای حمایت از مردم فلسطین ادامه خواهد داشت و یمن با ایستادن کنار ملت فلسطین موضع شرافتمندانه‌ای اتخاذ کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعای زیبای محیا مهمان برنامه محفل برای امام زمان (عج) + فیلم
  • مرخصی ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر با مراقبت پابند الکترونیک
  • یک فرزند نذر ظهور امام زمان به دنیا بیاورید!
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • فیلم اظهـارات جنجالی یک زن؛ فرزند نذر ظهـور امام زمان در طرح «نو سربـاز»!
  • (ویدیو) یک فرزند نذر ظهور امام زمان به دنیا بیاورید
  • اعلام زمان و مکان راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه
  • (ویدیو) "اگر من بگریانم و صدیقی بخنداند امام زمان ظهور می‌کند"
  • تا زمان توقف تجاوز به غزه عملیات‌های یمن ادامه دارد
  • کوشکی: شاهد وسیع‌ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ جمهوری اسلامی هستیم/ آقایان رئیسی و اژه ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام زمان (عج) پاسخی برای شیوع گسترده روزه خواری در جمهوری اسلامی ایران دارید؟