Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@14:37:49 GMT

تهذیب جامعه از برکات نشر فرهنگ انتظار و مکتب مهدویت است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۹۶۴۹

تهذیب جامعه از برکات نشر فرهنگ انتظار و مکتب مهدویت است

حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا از گیلان، ضمن تبریک نیمه شعبان، اظهار کرد: همزمان با برگزاری جشن نیمه شعبان در سراسر کشور، سلسله مراسم «اجتماع منتظران» در ۴۴ بقعه متبرکه شاخص استان گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: احیای شب نیمه شعبان، سخنرانی وعاظ و روحانیون اعزامی و مبلغان بومی، انجام تبلیغات محیطی، قرائت دعای کمیل و زیارت جامعه کبیره از دیگر بخش‌های اجتماع منتظران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام علیزاده گفت: در برخی بقاع برگزار کننده اجتماع منتظران سفره ساده سحری هم برای شرکت کنندگان در مراسم برپا شده است.
وی اعلام کرد: در بقاع شاخص استان گیلان در صبح امروز نیمه شعبان دعای ندبه قرائت ‌شد.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان برپایی خیمه‌های معرفت و ایستگاه صلواتی را از دیگر بخش‌های مراسم اجتماع منتظران برشمرد و تصریح کرد: خیمه‌های معرفت به مناسب ولادت امام زمان (عج) از امروز تا جمعه در بقاع مجری برپا خواهند بود.

حجت‌الاسلام علیزاده یادآور شد: با توجه به اینکه نیمه شعبان از بزرگترین اعیاد مسلمانان و جهان تشیع است تدبیر شده تا مراسم اجتماع منتظران برای مخاطب نوجوان همراه با مسابقات فرهنگی و قرآنی باشد.

وی، امید آفرینی و تهذیب جامعه را از برکات نشر فرهنگ انتظار و مکتب مهدویت دانست و گفت: جامعه منتظر از هیچ تلاشی برای تدارک و زمینه سازی واقعه عظیم ظهور دریغ نمی‌کند.

مدیرکل اوقاف گیلان خودسازی و تلاش برای دیگر سازی و در نهایت جامعه‌سازی را گام‌های مهم برای زمینه سازی ظهور خواند و اظهار کرد: حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) نتیجه تلاش همه انبیای الهی است.

مدیرکل اوقاف گیلان گفت: یکی از مهمترین آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است.

حجت‌الاسلام علیزاده تصریح کرد: علت همه دشمنی‌های دنیای استکبار با جمهوری اسلامی ایران، داعیه دار بودن نظام اسلامی برای تدارک مقدمات ظهور است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش آقاجانی عصر شنبه در همایش گرامیداشت روز کار و کارگر در جمع کارگران و کارگزاران مجتمع دخانیات گیلان در رشت اظهار کرد: تکریم از کارگران و جامعه کارگری و بهبود پرداخت دستمزد و مزایا موجب شور و نشاط می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در این استان خبر داد و بیان کرد: بالا رفتن ضریب امنیت شغلی در گیلان کاهش نرخ بیکاری را توأم شده است.

آقاجانی با بیان اینکه بازار عرضه و تقاضای کار در گیلان به تعادل نسبی رسیده است، گفت: امنیت شغلی برای کارگران گیلانی نسبت به گذشته تضمین شده است.

وی با بیان اینکه پرورش نیروی ماهر در شرکت‌ها اتفاق می‌افتد، افزود: امروزه احساس اینکه پشت درب کارخانه‌ها نیروی کار ماهر و آماده وجود دارد، دور از منطق است.

ارتباط مستقیم توسعه کشور با جامعه کارگری

«محمدرضا احمدی سنگری» نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تبریک روز کارگر، اظهار کرد: کارگران همچون حافظان امنیت و سلامت و دیگر گروه‌ها در شبانه‌روز برای ارتقای کشور زحمت می کشند.

به گفته وی جامعه کارگری در پایداری امنیت اقتصادی کشور، رشد، توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور سهیم هستند.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اثر مستقیم حال خوب کارگر با حال خوب جامعه، بیان کرد: اگر حال کارگر و اقتصاد خوب باشد جامعه در مدار پیشرفت و توسعه قرار می‌گیرد.

کد خبر 6090374

دیگر خبرها

  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین +عکس
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • رشد ۳ درصدی نرخ بیکاری در گیلان
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود