Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:33:05 GMT

گلستان| مرکز جامع خدمات شبانه‌روزی سلامت رامیان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۴۹۷۱۵

گلستان| مرکز جامع خدمات شبانه‌روزی سلامت رامیان افتتاح شد

مرکز جامع خدمات شبانه‌روزی سلامت شهرستان رامیان با حضور مسئولان شهرستانی و استانی افتتاح شد. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامیان، ایرج فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در مراسم افتتاح مرکز جامع خدمات شبانه‌روزی سلامت شهرستان رامیان اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی رامیان با اعتبار 25 میلیارد ریال ساخت و راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مبلغ 350 میلیون ریال برای تجهیز این مرکز هزینه شده و این مرکز 1400 متر مربع زیربنا دارد و در 4 طبقه ساخته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطر نشان کرد: این مرکز با هدف پیشبرد و افزایش سطح سلامت جامعه در شهر رامیان احداث شده و در این مرکز خدمات تخصصی پزشکی، رادیولوژی، آزمایشگاهی، کلینیکی و در آینده دندانپزشکی ارائه خواهد شد.

فاضل گفت: برای تجهیز بیشتر بخش دندانپزشکی این مرکز مبلغ یک میلیارد ریال دیگر از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی گلستان در 6 ماه آینده تخصیص خواهد یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان درباره وضعیت پروژه سلامتکده طب سنتی در استان هم بیان داشت: ساخت این پروژه از سال 96 و در زمینی به مساحت یک‌هزار و 920 مترمربع آغاز شده است.

وی با اشاره به منابع اعتباری موردنیاز برای ساخت و تجهیز این پروژه افزود: برآورد اعتباری احداث این پروژه 5 میلیارد تومان بود که تاکنون 3 میلیارد تومان آن هزینه شده است و پروژه پیشرفت 85 درصدی دارد.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۴۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با بیان اهمیت حفاظت از محیط زیست گفت: کارشناسان و محیط بانان حفاظت محیط زیست استان برای صیانت و پاسداری از محیط زیست و تنوع زیستی استان به صورت شبانه روزی بویژه در روزهای تعطیل در مناطق تحت مدیریت حضور دارند و از محیط زیست استان قاطعانه در مقابل تخریب گران و متخلفان پاسداری می کنند.

سعید شهند، با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست تعطیل بردار نیست، افزود: یکی از مهمترین شاخصه های حفاظت از محیط زیست تداوم ، یکپارچگی و همیشگی بودن آن است و از این رو محیط بانان و مأموران محیط زیست استان در بیش از ۷۶۰ هزار هکتار از مناطق تحت مدیریت محیط زیست و ۲۰ پاسگاه محیط بانی به صورت شبانه روزی حضور دارند و با انجام مستمر گشت و کنترل و استفاده و بهره گیری از روشهای نوین پایش تصویری کار مهم حفاظت از محیط زیست را بدون وقفه انجام می دهند.

شهند اضافه کرد: جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی مناطق تحت مدیریت، جلوگیری از شکار و صید غیر مجاز، پایش نحوه و چگونگی فعالیت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در چهارچوب ضوابط محیط زیستی و درنهایت ارائه آموزشهای محیط زیستی به گردشگران و طبیعت گران در دل طبیعت از جمله فعالیتهای شاخص مستمر، متداوم و شبانه روزی سازمان حفاظت محیط زیست به شمار می رود.

 

 

دیگر خبرها

  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • کمبود مرکز دولتی تصویربرداری پزشکی در مرکز گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما