Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم ملي فوتسال بانوان ترکمنستان درباره بازي با ايران گفت: رقابت با تيم‌هاي قدرتمند براي ما که در حال پيشرفت هستيم خوب است.
به گزارش خبرگزاري فارس، مسابقات جام ملت‌هاي فوتسال بانوان به ميزباني تايلند از امروز آغاز مي‌شود که تيم ملي کشورمان فردا در نخستين ديدار خود مقابل ترکمنستان به ميدان مي‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نشست خبري مربيان امروز برگزار شد.
کاميل مينگازوف سرمربي تيم ملي ترکمنستان درباره ديدار تيمش مقابل ايران که روز پنجشنبه برگزار مي‌شود، اظهار داشت: بازي‌هاي داخل سالن آسيا بزرگترين تجربه براي ما بود.
وي افزود: ژاپن و چين تيم‌هايي خوبي بودند که با ما بازي کردند. ما تيم تقريبا جواني هستيم که از 2 سال پيش شروع کرده‌ايم.
اين سرمربي که سابقه 12 ساله در تيم ملي فوتبال ترکمنستان را دارد، براي نخستين بار همراه با تيمش در سال 2004 در کاپ آسيا حضور داشت.
مينگازوف 49 ساله خاطرنشان کرد: من تجربه اين جو را با تيم ملي فوتبال دارم و به خوبي با آن آشنا هستم اما اعتقاد دارم بازيکنان با اينکه نخستين تجربه خود را دارند، اما ترسي ندارند.
وي افزود: من همه تجربيات و دانشم را به کار مي‌گيرم تا بهترين چيزها را براي تيم به وجود آورم.
سرمربي ترکمنستان درباره همگروهي با ايران و ازبکستان در اين مسابقات، خاطرنشان کرد: به نظر مي‌رسد گروه سختي داريم اما براي ما که در حال پيشرفت هستيم خوب است. ما به مسابقات بيشتري مقابل تيم‌هاي قدرتمند نياز داريم و اين يک امتياز براي ماست.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا امروز با ۴ بازی در تایلند آغاز می‌شود

در نخستین روز این رقابت‌ها از گروه اول ویتنام و میانمار از ساعت۱۰/۳۰ و تایلند و چین از ساعت ۱۴/۳۰ با هم روبرو می‌شوند.

در گروه دوم هم از ساعت ۱۲/۳۰ ازبکستان با استرالیا و از ساعت ۱۷/۳۰ عربستان با عراق با هم دیدار می کنند. 

تیم ملی فوتسال ایران که با ۱۲ عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیاست در گروه چهارم این رقابت ها  با تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت همگروه است.

این رقابت‌ها در چهار گروه چهار تیم برگزار می‌شود و پنج تیم برتر این رقابت ها راهی جام جهانی ۲۰۲۴ می‌شوند.

این دوره از مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ محسوب می‌شود و چهار تیم نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی خواهند شد. در صورتی که ازبکستان، میزبان جام جهانی به نیمه‌نهایی صعود کند،‌ای اف سی بازی‌های دیگری تحت عنوان پلی‌آف برگزار می‌کند تا تیم چهارم راه‌یافته به جام ملت‌های آسیا مشخص شود.

دیگر خبرها

  • صعود رضوانی به دور نیمه نهایی
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • ۵ ارتش قدرتمند خاورمیانه بر اساس تجربه جنگی، تعداد پرسنل و تسلیحات نظامی (+عکس)
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴