Web Analytics Made Easy - Statcounter

`به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس مسابقات فوتبال جام ساحل خلیج فارس در اخند عسلویه با شرکت ۱۲ تیم از سه استان برگزار شد. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، یاسین نعیمی ظهر امروز در آئین اختتامیه سومین دوره مسابقات فوتبال جام ساحل خلیج فارس در اخند عسلویه، تقویت اتحاد و  وحدت مرزنشینان خلیج فارس را  از اهداف برگزاری این مسابقه دانست و اظهار داشت: این دور از مسابقات برای سومین سال پیاپی به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در راستای تقویت اتحاد و  وحدت مرزنشینان خلیج فارس و ارتقا نشاط و شادابی جوانان و نوجوانان  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سومین دوره مسابقات فوتبال جام ساحل خلیج فارس از 17 فروردین آغاز شد گفت: سومین دوره  مسابقات فوتبال جام ساحل خلیج فارس در اخند عسلویه با شرکت 12 تیم از سه استان بوشهر، هرمزگان و فارس  برگزار شد.

مجری برگزاری مسابقات فوتبال جام ساحل خلیج فارس بیان کرد: فینال سومین دوره مسابقات فوتبال جام ساحل خلیج فارس همزمان با روز ملی خلیج فارس در دهستان اخند با حضور مردم پرشور ساحل نشین برگزار شد.

نعیمی افزود: دیدار پایانی این مسابقه با قضاوت پورخلف داور اهوازی به‌همراه کمک‌هایش در ورزشگاه فجر اخند بین منتخب جزیره شیف  استان بوشهر و تیم اکبری استان هرمزگان  برگزار شد.

وی بیان کرد: تلاش دو تیم در 90 دقیقه 2 بر 2بود که در نهایت تیم اکبری هرمزگان در ضربات پنالتی 4 بر 2 جزیره شیف را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

این مسابقات همه ساله و با همکاری جوانان اخند برگزار می‌شود. در این مراسم به تیم منتخب، بهترین سر مربی، بهترین داور و بازیکن جوان تندیس ویژه  این مسابقات اهدا شد.

انتهای پیام/ ز

R41363/P41362/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسا هم از نام «خلیج فارس» استفاده کرد+عکس

صفحه رسمی ناسا در اینستاگرام با انتشار تصویر ماهواره‌ای خلیج فارس از نام صحیح و تاریخی «Persian Gulf» استفاده کرد.

به گزارش ایسنا، به رغم تلاش‌های ناکام برخی کشورهای عربی در سال‌های اخیر برای تحریف نام خلیج فارس ناسا در صفحه رسمی خود در پایگاه اجتماعی اینستاگرام از واژه «Persian Gulf»  به عنوان نام درست این خلیج استفاده کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین رویداد بین الملی تاریخ کشور در حوزه ورزش‌های الکترونیک برگزار می‌شود.
  • دو باخت و یک تساوی حاصل رقابت نمایندگان فوتبال هرمزگان با حریفان
  • سرمایه‌گذاری شهرداری بوشهر در حریم ۶۰ متری دریا + فیلم
  • مصاف ملوان و سایپا در جام حذفی فوتبال
  • افزایش ارتفاع موج در خلیج‌ فارس و نوار ساحلی استان بوشهر
  • ناسا هم از نام «خلیج فارس» استفاده کرد+عکس
  • درج نام «خلیج فارس» در تصویر اکانت رسمی ناسا از زمین (عکس)
  • (عکس) تصویر اکانت رسمی ناسا با استفاده از نام «خلیج فارس»
  • ببینید | تعصب حسام نواب صفوی به خاک ایران و خلیج فارس
  • مسابقات قهرمانی کشور توان برگزار شد