Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@05:10:43 GMT

الیور استون چطور به ایران آمد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۰۷۷۴

الیور استون چطور به ایران آمد؟

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، متن این توضیحات به شرح زیر است: «در پی طرح مسایلی درباره چگونگی هماهنگی‌های حضور الیور استون نویسنده و کارگردان آمریکایی در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر بدین وسیله اعلام می‌شود که مباحث مطرح شده در این‌باره صحت ندارد.

آقای امیر اسفندیاری معاون بین الملل جشنواره جهانی فیلم فجر در سفر به جشنواره بوسان دیدار حضوری با الیور استون داشته و پیشنهاد حضور وی در ایران به عنوان یکی از مهمانان ویژه جشنواره جهانی فیلم فجر را مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن دیدار و گفتگو، ایمیل آژانس الیور استون در اختیار امیر اسفندیاری قرار گرفت و از همان زمان مکاتبات رسمی با آژانس مربوطه آغاز و سپس بر اساس توافقات اولیه، دعوتنامه رسمی و برنامه حضور در ایران ارسال شد.

از آنجا که در برخی مطالب غیررسمی از یک فیلمساز محترم ایرانی به عنوان هماهنگ کننده حضور استون در ایران نام برده شده است، لازم به توضیح است که آقای بهمن قبادی نیز در جشنواره پوسان به عنوان داور حضور داشته ولی ارتباطی با دعوت رسمی جشنواره از استون نداشته است.

تاکید می شود طرح موضوعِ دعوت از استون در جشنواره پوسان به شکل حضوری و از طریق نماینده جشنواره یعنی امیر اسفندیاری اتفاق افتاده است.

روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم فجر»

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار شد.

500

استون جشنواره جهانی فیلم توضیح

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث

اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی