Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@17:57:09 GMT

جاده های مناطق زلزله زده سی سخت بازگشایی شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۱۲۵۵

جاده های مناطق زلزله زده سی سخت بازگشایی شدند

عباس بهشتی روی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دنبال زلزله امروز در یاسوج و سی سخت 2 جاده کوه گل به سی سخت و سی سخت به یاسوج به دلیل ریزش کوه بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری این محورها بازگشایی شدند.
وی افزود: زلزله امروز هیچ مصدومی در این شهرستان نداشته است.
6 هزار و 548 کیلومتر راه ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این میزان چهار هزار و 715 کیلومتر راه روستایی، یک هزار و 740 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 93 کیلومتر نیز بزرگراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در پی زمین لرزه 5.2 ریشتری صبح چهارشنبه 84 مصدوم به بیمارستان های یاسوج انتقال داده شدند.
این زمین لرزه ساعت 8 و 38 دقیقه صبح روز چهارشنبه یاسوج و سی سخت را لرزاند.
شدت این زمین لرزه 5.2 ریشتر و در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داد.
مرکز این زمین لرزه در 10 کیلومتری سی سخت، 19 کیلومتری یاسوج و 23 کیلومتری چیتاب کهگیلویه وبویر احمد بوده است.
شدت زمین لرزه به حدی بود که دیوار برخی ازخانه ترک خورده و مردم سراسیمه منازل خود را ترک و به خیابان ها آمدند.
سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در 35کیلومتری شمال غربی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است.
9868/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان کهگیلویه و بویراحمد بزرگراه بیمارستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زلزله موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طالبی پور ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط آب و هوای بسیار خوب و تنوع زیستی و اقلیمی مقصد مناسبی برای گردشگران است

وی بیان داشت: بوم گردی در سال‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته و این استان نیز دارای مناطق مختلف و اقامتگاه‌های بوم گردی متنوعی است.

طالبی پور اظهار داشت: در مناطق گرمسیری و سردسیری استان جاذبه‌های گردشگری بسیاری وجود دارد که از مهمترین آنها، آبشار یاسوج، آبشار یاسوج، آبشار کمردوغ، جاذبه‌های گردشگری شهر سی سخت مانند کوه‌گل، چشمه میشی، غار ده‌شیخ، بافت تاریخی دهدشت، چشمه بلقیس چرام، دست نوشته‌های تنگ سولک بهمئی و شلال‌دون باشت است.

وی امام زادگان تاریخی همچون امامزادگان سید محمد کهگیلویه، امام زاده علی (ع) چرام و بی بی حکیمه گچساران را از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری مذهبی استان عنوان کرد.

طالبی پور اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد، ۳۲۰ جاذبه طبیعی دارد که می‌توان با جذب بیشتر گردشگر، در این مناطق گردشگری، اشتغالزایی ایجاد و توسعه اقتصادی را میسر کرد.

کد خبر 6092075

دیگر خبرها

  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد