Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  حجت الاسلام محمد رضا نصوری رئیس بنیاد مهدویت مازندران در مراسم راهپیمایی منتظران ظهور در شهر سورک گفت: با توجه به اینکه دشمنان اسلام به دنبال انحراف افکار عمومی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با برنامه‌های متنوع الحادی هستند تشکیل مرکز تخصصی مهدویت در قم و ۳۲ مرکز استان کشور توانسته بسیاری از مسائل وشبهات مهدویت را تبیین و با افکار شیطانی مقابله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنیاد مهدویت از سال ۶۷ تاکنون با هدف ترویج فرهنگ مهدویت فعالیت دارد و برای مقابله با فرقه‌های انحرافی و ضاله به تربیت مبلغان مذهبی پرداخته است.

حجت الاسلام نصوری گفت: هم اکنون با داشتن ۷۰ مربی که دوره‌های مهدویت را گذرانده اند در سراسر استان مشغول فعالیت هستند.
رئیس بنیاد مهدویت مازندران افزود: در حوزه‌های علمیه خواهران و برادران ۵ هزار نفر دوره‌های کوتاه مدت وتکمیلی مهدویت را گذرانده اند و به تازگی ۳۰ نفر هم با گذراندن دوره تربیت مربی مهد کودک مهدوی به آموزش کودکان در مازندران می‌پردازند.

وی گفت: برای نخستین بار از سال‌های گذشته تاکنون بنیاد مهدویت با دایر کردن کتابخانه‌ای تخصصی با موضوع‌های مهدویت در ۵ هزار جلد کتاب و همچنین با اجرای سایت‌ها و نرم افزار‌هایی در این خصوص و پاسخ به شبهات در ساری فعالیت دارد.

حجت الاسلام نصوری مردم شهر سورک را از ارادتمندان به خاندان عصمت وطهارت دانست و گفت: سابقه طولانی مردم این دیار در برپایی آیین‌های مذهبی نشان دهنده ایمان و اخلاص مردم و نهادینه شدن فرهنگ مهدویت در این منطقه است.
انتهای پیام/آ

مقابله با افکار شیطانی در مراکز تخصصی مهدویت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی سازمان اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری