Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

«امان الله جهانبین» در گفت و گویی، با بیان این که هم اکنون تیم های هلال احمر استان در آماده باش به سر می برند، در ادامه اظهار کرد: 5 تیم ارزیاب هم به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک فروند بالگرد هلال احمر علاوه بر بالگردهای دیگر دستگاه ها در فرودگاه یاسوج مستقر است تا در صورت نیاز به کمک مردم بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در اکثر ساختمان های مسکونی روستایی و شهری در شهرستان های بویراحمد و دنا ترک خوردگی ایجاد شده است. هم چنین دیوارهای یک واحد منزل مسکونی در منطقه اکبرآباد یاسوج به طور کامل تخریب شد.

جهانبین با بیان این که این زمین لرزه تاکنون تلفات انسانی نداشته است، در ادامه از مصدومیت 84 نفر(بر مبنای آخرین گزارش های دریافتی) خبر داد و گفت: برخی سرپایی مداوا شدند و برخی نیز نیازمند به عمل جراحی به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: با توجه به این که زمین لرزه در ارتفاعات کوه دنا بوده است برخی بخش های کوه دنا خود به خود در حال ریزش هستند از این رو از عشایر، مردم و کوهنوردان می خواهیم  از نزدیک شدن به این ارتفاعات تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد همچنین از مردم خواست در نقاط امن پناه بگیرند تا عصر امروز در نشست ستاد بحران استان مشخص شود که مردم به منازل خود برگردند یا خیر؟

جهانبین با بیان این که زلزله 5.2 در مقیاس ریشتر صبح امروز در 8 کیلومتری رشته کوه های دنا در شهرستان سی سخت رخ داده است، گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر که دیشب در محل سقوط هواپیمای «تهران - یاسوج» به سر می بردند در سلامت کامل به سر هستند.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط نامساعد آب و هوایی  در محل حادثه تا ظهر امروز امداد گران از طریق بالگرد به پایین منتقل می شوند.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دیروز عصر گزارشی مبنی بر برخورد ایسوزو و کامیون هوو در کیلومتر ۷۳ محور قزوین - رشت (محدوده کوهسنگی) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم  پایگاه امداد و نجات  شیرین سو دفتر نمایندگی طارم سفلی جمعیت هلال احمر استان قزوین جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۲ مصدوم داشت که پس از رهاسازی ۱ مصدوم توسط نجاتگران، جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت
  • سقوط نوجوان ۱۵ ساله از ارتفاعات شیخ ریواس اشنویه
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • سقوط مرگبار از ارتفاعات طارم سفلی
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان/ رگبار باران در این ارتفاعات
  • امداد رسانی به عشایر در آباده
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم