Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@02:03:31 GMT

عرضه دستگاهی برای کنترل وسایل برقی از راه دور

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۲۶۴۲

عرضه دستگاهی برای کنترل وسایل برقی از راه دور

محمدعلی جوافشان، مجری طرح در گفت‌وگو با ایسنا،با اشاره به چالش‌های کشور برای تامین آب مصرف، گفت: در این راستا به منظور کاهش آب مصرفی دستگاه آبیاری اتوماتیک برای مصارف خانگی را ارائه کردیم.

وی با بیان اینکه این دستگاه به شیر آب متصل می‌شود، اظهار کرد: دستگاه آبیاری طراحی شده مجهز به تایمری است که از یک ثانیه تا 16 ساعت قابلیت تنظیم دارد و می‌توان بر این اساس میزان زمان آبیاری را از یک ثانیه تا چند ساعت تنظیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوافشان طراحی و ساخت دستگاه کنترل رطوبت و دما برای مرغداری‌ها و سالن‌های پرورش قارچ را از دیگر دستاوردهای تحقیقاتی این واحد فناوری نام برد و یادآور شد: دقت سنسور گرمایی این سیستم 625 صدم درجه و دقت سنسور دمایی آن 5 درجه است.

وی با اشاره به ساخت دستگاه پریز کنترلی در این واحد فناوری خاطرنشان کرد: این دستگاه به صورت سه راهی ساخته شده است که یک طرف آن به برق مستقیم متصل است و طرف دیگر به گونه‌ای طراحی شده که می‌توان از راه دور تجهیزات برقی را روشن و یا خاموش کرد.

به گفته مجری طرح، این دستگاه موجب کاهش مصرف برق خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق

خودرو‌های برقی فعلا در سامانه عمومی عرضه خواهد شد و سپس در سامانه مخصوص خودرو‌های برقی عرضه خواهد شد.

با شورای رقابت صحبت‌هایی داشته ایم تا عرضه خودرو‌های برقی تسهیل شود.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو وارداتی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • خودروهای برقی خطرناکند؟
  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی
  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • کاربرد قفل کرکره برقی هوشمند
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • ساخت دستگاهی برای حفاری عمق تا ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس شناسی