Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود راهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: صبح امروز دوازدهم اردیبهشت‌ماه زلزله‌ای به‌شدت 5.2 ریشتر، شهرهای سی سخت در شهرستان دنا و یاسوج در شهرستان بویراحمد را همراه روستاهای این شهرستان‌ها لرزاند و موجب قطع برق و ایجاد خساراتی به شبکه‌های برق شد.

وی با تشریح فعالیت تیم‌های عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در همان دقایق اولیه وقوع زلزله، اظهارداشت: تمامی نقاط شهری سی سخت و یاسوج در همان دقایق اولیه برقدار و روستاهای شهرستان‌های بویراحمد و دنا نیز که با مشکلاتی در حوزه برق مواجه شده بودند با اولویت، از نعمت برق پایدار برخودار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهستان کاکان بویراحمد برقدار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تنها نقطه‌ای که تا امروز عصر دچار قطعی برق شد دهستان کاکان بود که به‌دلیل ریزش کوه و شکسته‌شدن پایه برق فشار متوسط برق آن قطع که بعد از حدود شش ساعت نیز پایه برق جدید همراه شبکه های برق احداث و مشکل قطعی برق این دهستان نیز رفع شد.

راهزادی گفت: تمامی نقاط شهری و روستایی در هشت شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار برخودار هستند و هیچ‌گونه قطعی برقی گزارش نشده است.

وی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست در صورت قطع احتمالی برق با شماره 121 تماس بگیرند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، کهگیلویه و بویراحمد دارای 240 هزار اشتراک برق است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان کهگیلویه و بویراحمد برق زلزله دنا قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد