Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@02:48:47 GMT

مولودی میلاد امام زمان (عج) با صدای بنی فاطمه + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۲۷۸۴

مولودی میلاد امام زمان (عج) با صدای بنی فاطمه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- مولودی‌خوانی "دلا آروم آروم داره قدم قدم به هوای تو حیرون میشه" را به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان (عج) با صدای سید مجید بنی فاطمه مشاهده می‌کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب؛ نشانِ تمدن و فرهنگ اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در آیین اختتامیه جشنواره"گوهر فاطمی" با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در فرهنگ اصیل ایرانی گفت: حجاب و عفاف همواره بخشی اعظمی از رسالت انبیاء الهی و اولیا، ادیان و علما بوده است، زیرا حفظ حجاب و عفاف به حذف بسیاری از گناهان کمک می‌کند و رعایت حجاب اسلامی، به تهذیب و تزکیه نفس پرداخته و قرب الهی را نصیب انسان می‌کند.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به آیه شریفه ۳۰ سوره نور اشاره داشت و فرمودند: در آیه آمده است که‌ای پیامبر به مردان مؤمن بگو: چشمانشان را (از نگاه به نامحرمان) فرو گیرند و کانون عفت خویش را حفاظت نمایند. این عمل برای آنها پاکیزه‌تر است. تحقیقاً خداوند به آنچه انجام می‌دهید، آگاه است.

وی به تأثیر مراقبت‌های مادران ایرانی بر تربیت فرزندان خود اشاره کرد و با بیان این که از دامن مادران پاک مردان بزرگ تربیت می‌شوند، مصادیقی از تأثیر مادران در تربیت علمای برجسته اسلامی را موردتوجه قرار داد و گفت: تقید زن و مرد به مراقبت‌های معرفتی، نقش به سزایی در تقویت بنیه‌های تربیتی فرزند و نسل‌های آینده دارد و از دامن پاک زنان عفیف و پاکدامن است که مردانی باغیرت همچون شهدای عزیز انتظامی تربیت می‌شوند که شجاعانه مقابل فتنه گران و مخلان نظم و امنیت می‌ایستند و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام می‌گذارند. در طول تاریخ هیچ‌گاه زنانی ناپاک نتوانسته‌اند فرزندانی پاک را تربیت کنند، اما همه مردان بزرگ تاریخ از دامن مادرانی پاک تربیت شده و رشد یافته‌اند.

ادیانی خاطر نشان کرد: امروزه نیز تقابل بین اسلام با دشمنان نظام و استعمارگران همچون آمریکایی‌ها و صهیونیست‌های غاصب و دیگر دشمنان ما تقابل بین تربیت‌یافتگان زنان پاکدامن و فاسد است.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به عفت و پاکدامنی و حیاء وعصمت حضرت زهرا (س) گفت: شخصی که نابینا بود از حضرت فاطمه اجازه خواست تا به حضور او برود، حضرت فاطمه اجازه داد ولی در طول ملاقات حجاب بر سر داشت. پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم به او فرمود: چرا حجاب در بر نمودی در حالی که او تو را نمی‌دید؟ حضرت فاطمه گفت: اگر او مرا نمی‌بیند، من او را می‌بینم، و او بوی تن مرا نیز حس می‌کند. پیامبر فرمود: شهادت می‌دهم که تو پاره‌ای از وجود من هستی.

ادیانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حجاب حضرت فاطمه بهترین الگو برای جامع زنان مسلمان است و هیچ کس برتر از ایشان نمی‎تواند باشد و باید بزرگواری و منش و رفتار ایشان سرلوحه همه زنان مسلمان باشد. چرا که نتیجه تأثیری که الگو بر افراد می‌گذارد، بسیارعمیق‌تر و ماندنی‌تر ازگفتار است.

ادیانی افزود: یک زن مسلمان هرگز فرمان خداوند متعال را در مورد حفظ عفت و عصمت خود فراموش نمى کند و در طول زندگى ازحجاب خود همانند گوهرى گرانبها پاسدارى مى کند.

نماینده ولی فقیه در انتظامی در بخش پایانی سخنان خود گفت: یکی از تلاش‌های دشمن برنامه ریزی برای دور کردن حیا و گرفتن حجاب از زنان مسلمان ما است وظیفه ما در شرایط فعلی الگو سازی است و بهترین الگو برای زنان ما حضرت فاطمه (س) و دختر بزرگوار ایشان حضرت زینب (س) است که حتی در میان دشمن حجابش را حفظ کرد. اگر زنان در جامعه به انحراف بروند، تمام جامعه به انحراف کشانده می‌شوند؛ چون زنان تربیت کننده نسل‌های آینده هستند. زنان در نظام اسلامی باید بهترین الگوی شان این دو بانوی عفیف و بزرگوار باشد تا در تمام ابعاد زندگی همیشه موفق و سرفراز باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه (س)
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت معصومه(س)
  • قرآن، روح عالم بشریت است
  • مهمون‌نوازی عراقی‌ها
  • رسیدن به قرب الهی در شناخت مهدویت و درک امام زمان است
  • خوداخوانی سحر‌های ماه رمضان در گیلان
  • حافظ ۹ ساله قرآن در استهبان مدرک کارشناسی دریافت کرد + فیلم
  • حجاب؛ نشانِ تمدن و فرهنگ اسلامی
  • اعلام داوران هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان
  • شرط جالب بازگشت ترانه علیدوستی و فاطمه معتمدآریا به سینما (فیلم)