Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

مراسم اهدای جام به شاگردان جواد نکونام را ببینید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسرت ۲۴ ساله برای نساجی مازندران پایان یافت و شاگردان جواد نکونام توانستند با پیروزی پرگل برابر راه آهن در استادیوم تختی تهران و در روزی که هواداران وفادار حامی بزرگی روی سکوها بودند، جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون نساجی مازندران مهمان ویژه‌ی فصل هجدهم فوتبال ایران محسوب خواهد شد؛ تیمی که با تماشاگران پرشور خود جلوه ویژه‌ای به فصل آینده فوتبال ایران خواهد داد.
بر همین اساس مسوولان این باشگاه  و هیات فوتبال این استان جشن باشکوهی با حضور مردم قائمشهر امروز در ورزشگاه شهید وطنی برگزار کردند.

کلیپی از مراسم اهدای جام به بازیکنان این تیم  در جشن صعود به لیگ برتر تقدیم شما همراهان عزیز پارس فوتبال می شود.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نساجی مازندران لیگ برتر جشن صعود نساجی به لیگ برتر جواد نکونام لیگ برتر نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!

به گزارش ورزش سه، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی جمعه 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد و تیم‌های صعود کرده به این مرحله برای صعود تلاش خواهند کرد.

جای خالی نساجی در این مرحله به چشم می‌آید و احتمال شگفتی‌سازی در این جام را از آن ها گرفته است، شکست نساجی مازندران با آلکاراز مقابل آلومینیوم اراک این امکان را از ساکت الهامی گرفت تا مجدد همراه با نساجی در جام حذفی شگفتی‌ساز باشد.

الهامی سابقه قهرمانی با نساجی در جام حذفی را دارد اما حذف زودهنگام پیش از پیوستن این مربی باعث شد تا تمرینات این تیم با تمرکز روی لیگ برتر و بازی‌های حساس برای بقا خواهد بود.

بازیکنان این تیم زیر نظر ساکت الهامی تمرین با نشاطی را پشست سر گذاشتند و پس از پیروزی مقابل تراکتور با انگیزه خاصی آماده بازی با ذوب آهن می‌شوند.

دیگر خبرها

  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم