Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-04@02:27:23 GMT

دی ماریا آماده ترک پاریسن ژرمن است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۳۲۷۸

دی ماریا آماده ترک پاریسن ژرمن است

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - دی ماریا از جدایی از پاریسن ژرمن استقبال می کند.

به گزارش وبسایت نود، انخل دی ماریا ستاره پاریسن ژرمن که در این فصل با حضور بازیکنانی نظیر امباپه و نیمار همانند فصول قبل فرصت خودنمایی در ترکیب اصلی را پیدا نکرد، در مصاحبه اخیرش به طور ضمنی اشاره کرده که از جدایی از پاریسن ژرمن استقبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه با فرانس فوتبال چنین گفته است:

فوتبال ورزش عجیبی است، من از حضور در پاریسن ژرمن خوشحالم ولی باشگاه به دنبال بازیکنان جدید است و برای خرید بازیکنان جدید، نیاز به فروش دیگر بازیکنان دارد. بنابراین تصمیم با من نیست، باشگاه است که تصمیم نهایی را می گیرد. با این وجود آرام و خونسرد کارم را ادامه می دهم.

باشگاه پاریسن ژرمن، هواداران و بازیکنان باید صبور باشند، ما در داخل باشگاه باید سخت تلاش کنیم و به پیشرفت ادامه دهیم. مهمترین مسئله جذب بازیکنان بزرگ است که تجربه موفقیت را داشته اند. به طور مثال حضور بازیکنی مانند نیمار باعث پیشرفت لیگ فرانسه شده نه فقط از جنبه فوتبالی، بلکه از لحاظ توجه رسانه ها و مردم و همین طور مسائل مالی.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی پاریسن ژرمن نقل و انتقالات خارجی دی ماریا لیگ فرانسه آنخل دی ماریا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان Match of the Day اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم

سرمربی ۴۱ ساله دورتموند به فکر فرصت دادن به نفرات کمتر استفاده شده، در طول این فصل است. 

ادین ترزیچ، سرمربی بروسیا دورتموند، در کنفرانس خبری پیش از بازی خانگی این تیم مقابل آگزبورگ در روز شنبه گفت که پس از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده، او می‌تواند در بازی پیش رو، از بازیکنان کلیدی خود استفاده نکند.

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، دورتموند با برتری مقابل پاری سن ژرمن در اواسط هفته، سهمیه پنجم فوتبال آلمان را مسجل کرد و با توجه به اختلاف 12 امتیازی میان آن‌ها و آینتراخت فرانکفورت به فاصله تنها سه بازی تا پایان فصل، خیال این تیم از حضور در لیگ قهرمانان راحت است. به همین خاطر، ترزیچ قصد دارد با اعمال تغییراتی در ترکیب تیمش، بازیکنان خود را برای بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، آماده نگه دارد. دورتموند در بازی رفت با نتیجه 1-0 به برتری رسیده بود.

ترزیچ در کنفرانس خبری خود گفت:

ما به طور واضح به دنبال حفظ انرژی و شادابی بازیکنان در بازی فردا هستیم. ما مانند گذشته از برخی بازیکنان تازه نفس استفاده خواهیم کرد، اما همچنان تیم بسیار خوبی در زمین خواهیم داشت. ما به دنبال حفظ شادابی بازیکنان و همچنین دادن فرصت به بازیکنان دیگر هستیم، چرا که با کسب سهمیه لیگ قهرمانان، فشار زیادی روی ما برای بازی فردا وجود ندارد.

ترزیچ در ادامه گفت:

ترکیب چرخشی به این معنا نیست که کسی اصلاً بازی نخواهد کرد، بلکه به این معنی است که شما می‌توانید زمان بازی را تقسیم کنید. ما بازی روز چهارشنبه را به خوبی پشت سر گذاشتیم. تنها سباستین هالر در گرم کردن بازی احساس خوبی نداشت، ما او را برای فردا به خطر نمی اندازیم اما او برای هفته آینده مشکلی ندارد.

 دورتموند هم اکنون با ۵۷ امتیاز و داشتن پنج امتیاز کمتر نسبت به لایپزیش رده چهارمی، در رده پنجم بوندسلیگا قرار دارد. آگزبورگ نیز با ۳۹ امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • تاتا مارتینو: شانس حضور آنخل دی ماریا در اینتر میامی؟ فعلا که غیرممکن است!
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • فیلم/ خلاصه دیدار دورتموند ۱ - پاریسن ژرمن ۰
  • عکس| سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال