Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:22:07 GMT

المپیکو، آماده کارناوال سازی رُمی ها (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۳۳۴۵

کمتر از 120 دقیقه تا شروع بازی لیورپول و آاس رم باقی مانده است.  

به گزارش "ورزش سه"، شاکردان اوسبیو دی فرانچسکو اکثر دقایق بازی رفت را کابوس وار سپری کردند اما یک پایانِ خوب، آن ها را به خلق معجزه امیدوار کرد. قرمز و زردها در فصل جاری سری آ و البته لیگ قهرمانان عملکرد بسیار خوبی داشته اند و شاید نقطه عطف حضور اروپایی شان، بازی با بارسلونا در خانه بود که منجر به حضورشان در نیمه نهایی این مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این اولین بار است که رم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده و آن ها می خواهند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند و به ماجرای جویی خود ادامه بدهند.  گرگ ها که در هفته های اخیر محبوبیت بی نظیری در بین هواداران ایرانی پیدا کرده اند، امشب برای صعود به نتیجه ای همچون بازی برگشت با بارسلونا احتیاج دارند و حتا برد 4-1 نیز حکم به صعودشان می دهد اما آیا آن ها قادر به تحمیل شکستی تحقیر آمیز به لیورپول هستند؟ 

 

امشب المپیکو بدون شک مملو از هواداران رمی خواهد شد؛ البته فعلا سکوهای این ورزشگاه کاملا خالی است ولی زمان زدن سوت شروع بازی، قطعا هیچ سکوی خالی در آن پیدا نخواهد شد.

 

استقبال رسانه های ایتالیایی نیز از این بازی بسیار خوب بوده و آن ها امیدواری خاصی به نماینده کشورشان دارند و حالا باید دید گرگ ها می توانند کارناوالی از شادی را دوباره ایجاد کنند یا خیر؟

 

 

 

لیورپول آ اس رم

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی حرم مطهر رضوی برای برگزاری جشن های دهه کرامت

دریافت 40 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6100491

دیگر خبرها

  • پیام رئال به هواداران: برنابئو امشب می‌غرد!‏
  • آماده سازی حرم مطهر رضوی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • شروع دور دوم اجراهای «امشب به صرف بورش و خون» از ۳۱ خرداد
  • اگر صبور باشید داروین هم سوارز می‌شود!‏
  • امباپه پس از حذف: از هواداران عذرخواهی می‌کنم
  • استوری ستاره بارسلونا و دامن زدن به شایعات انتقال داروین نونیز! / عکس
  • داروین نونیز اعصاب ندارد؛ مهاجم لیورپول به خودی هم رحم نکرد! / عکس
  • کارناوال عظیم خودرویی در حمایت از فلسطین
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره