Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در زلزله 5.2ریشتری امروز در کهگیلویه وبویراحمد بیش از یکصد نفر مصدم در پی داشت که 97نفر به صورت سرپایی درمان و 3نفر دیگر همچنان بستری می باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، علی محمد احمدی با تبریک نیمه شعبان در خصوص آخرین وضعیت زلزله 5.2ریشتری صبح امروز کهگیلویه وبویراحمدگفت: امروز چهارشنبه، 12 اریبهشت 1397 در 08:38:12صبح زلزله ای به مقیاس5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2ریشتر در منطقه ای بین یاسوج و سی سخت به وقوع پیوست که در این زلزله تلفات جانی در بر نداشت.
وی افزود: هرچند این زلزله تلفات جانی در بر نداشت و بیش از یکصد نفر از هم استانی هایمان در این زلزه مصدوم شدند که 3نفر همچنان در مراکز بستر درمانی تحت درمان هستند و 97نفر دیگر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: در این زلزله5.2 ریشتری بخش های از زیرساخت های شهری گاز، آب، برق، تلفن و راه های ارتباطی دچار اختلال شدند.
وی تاکیدکرد: در همان دقایق اولیه جلسه ستاد مدیریت بحران در استانداری تشکیل و نیروهای امدادی، راهداری، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس، ستاد مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر به مناطق زلزله زده اعزام شدند که در اولین فرصت افراد مصدوم به مراکز درمانی منتقل و یا درمان سرپایی شدند.
احمدی اظهارکرد: در گام نخست وضعیت مصدومان این زلزله ساماندهی شدند و روند درمانی آنان همچنان در حال پیگیری است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطر نشان کرد: مردم احتیاط لازم را داشته باشند چرا که بعد از بهبود وضعیت گروه های بررسی به مناطق مختلف زلزله زده اعزام و مراحل مستندسازی و تشکیل پرونده و برآورد خسارت آغاز خواهدشد که در روستاها این وظیفه به دهیاران و در شهرهم برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم مراتب خسارت به زیرساخت ها را هرچه سریعتر تعیین و اعتبار لازم را برای آنان در نظر بگیریم.
احمدی تاکیدکرد: معاون عمرانی استانداری به عنوان مسئول پیگیری وضعیت خسارت دیدگان و بررسی و ارزیابی همه خسارت ها است که لازم است بررسی از مراکزآموزشی و درمانی و سایر مباحث نیز صورت گیرد.
انتهای پیام

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس ستاد امر به معروف استان با اشاره به اجرای طرح بازرسی از مراکز درمانی و بهداشتی استان گفت: مرحله نخست طرح نور که با هداف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی اجرا می‌شود، تذکر و ارشاد است.
حجت الاسلام پیش قدم با تأکید بر اینکه کشف حجاب حرام شرعی، سیاسی و نوعی قانون شکنی است، افزود: کسی که قانون را رعایت نکند مجرم است و باید با او برخورد قانونی شود.
وی با تأکید بر لزوم تبیین گری و تذکر لسانی نسبت به افراد بدحجاب، بیان کرد: پایه و اساس طرح نور با هدف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی نیز در وهله نخست تذکر و ارشاد است، اما اگر ثابت شود فرد به صورت سازمان یافته به دنبال هنجارشکنی و ترویج فرهنگ منحط غربی است با او برخورد قانونی خواهد شد.
پیش قدم ادامه داد: به همت گروه‌های مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، بازرسی و تذکر لسانی از مراکز درمانی و بهداشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد آعاز شد.
این طرح در راستای مطالبات مردمی و اجرای قانون درمراکز درمانی استان شروع شده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد