Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@06:19:50 GMT

44 مسافر پرواز یاسوج هنوز شناسایی نشده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۳۸۶۴

44 مسافر پرواز یاسوج هنوز شناسایی نشده‌اند

رکنا: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین تلاش‌ها برای پیداشدن بقایا و پیکرهای مسافران سانحه هوایی یاسوج، از شناسایی نشدن 44 مسافر این حادثه خبرداد.

«عزیز فیلی» گفت: بقایا و پیکرهای 21 مسافر سانحه هوایی یاسوج شناسایی و از این تعداد 18 جسد تحویل خانواده‌های آنان شده است.
وی با بیان اینکه 2 جسد توسط خانواده‌های آنان تحویل گرفته نشده است، اظهار داشت: هویت یک جسد دیگر هم در روزهای گذشته مشخص شد که بزودی تحویل خانواده آن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیلی گفت: در بین بقایا و پیکرهایی شناسایی شده در سانحه هوایی یاسوج می‌توان از «سید ایلیا و سید طاها دانشی» نام برد که البته متأسفانه هنوز نام مادر این 2 برادر یعنی «خانم نرگس خوبانی» را مشاهده نکرده‌ایم.
وی‌گفت: اگرچه تلاش‌ها برای پیداشدن بقایا و پیکرهای مسافران سانحه‌هوایی یاسوج توسط نیروهای امدادی در جریان است اما متأسفانه در یک هفته گذشته، بقایا و پیکرهایی از این مسافران به پایین انتقال داده نشده است با این حال عملیات جست‌و‌جو متوقف نخواهد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل وحشیانه پلنگ باردار با 3 توله در شکم / در ایذه رخ داد + عکس

دردسر پول میلیونی دادن 2 پسر جوان به زن 33 ساله + عکس

عکس / رامین توحیدیان تصویربردار صداوسیما به هوش آمد

شلیک های مرگبار به شوهر تاجر به خاطر ارتباط پنهانی اش / در سفر خارجی یک زن همراه او بود!

دزد احمق چک دزدی را برگشت زد!

انتقام پسر جوان از دختری که فقط می خواست برایش پول خرج کنند!

دختر 5 ساله 2 مادر دارد / یکی از این دو مادر در انگلیس و دیگری در شهر ری زندگی می کنند+عکس

شوهرم جلوی چشمان من با زنان خیابانی می خوابد و من باید پذیرایی کنم !

دختر 19 ساله 2 شب در خانه قدرت زندانی بود / من برده او شدم

پرسه زنی دوجنسه ها دریکی ازخیابان های مرکزی تهران؟/ پاسخ پلیس تهران

ارتباط غیراخلاقی فوتبالیست حرفه ای با یک دختر نوجوان + عکس

تجاوز وحشیانه 3 جوان به دختر 15 ساله + عکس

راز حیوانات شکنجه شده در خانه بازیگر زن تهرانی + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث شناسایی مسافر یاسوج پرواز سانحه هوایی عکس فیلم دختر من همسر قتل زندگی حوادث مشهد پدر عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل بهبود تغذیه و جایگاه دام وزارت جهادکشاورزی در حاشیه بازدیدی که از شرکت دامداران شهرستان نیشابور با اشاره به  استفاده از  بقایای بخش کشاورزی و حتی خانگی در کارخانجاتی تبدیل به خوراک دام گفت:پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است و اکنون جنگ علوفه بصورت نرم در کنار جنگ آب شروع شده است و کشت گیاهان کم آب طلب مانند سورگوم بجای ذرت علوفه‌ای اهمیتی بالاتر از بقایا وبازماند‌های این بخش دارد.

سید احمد رضا سید علیان افزود: در کشور ۸ سایت تبدیل بقایا به خوراک دام وجود دارد که مجموعه نیشابور تنها کارخانه شرق کشور است.

 معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی نیشابور درهم دراین بازدید با بیان اینکه شهرستان نیشابور از شهرستان‌های پیشرو در زمینه دام در خراسان رضوی است گفت: این شهرستان با بیش از ۶۱ هزار راس دام سنگین و تولید شیری حدود ۲۶ هزار تن در سال در استان در رتبه اول و در تولید گوشت با ۷ هزار و ۵۰۰ تن در سال، رتبه دوم استانی را دارد.

علی مبارکی افزود: در بخش کشاورزی بیش از ۳۰ درصد بقایا داریم و قسمت عمده آن یا سوزانده ویا به دور ریخته می‌شود که باعث ایجاد مشکلات زیست محیطی می‌شود و از طرفی نیاز شدید به واردات نهاده‌های خام دامی از خارج کشور صدور مجوز‌ها و تسهیلات لازم برای بازگرداندن این پسماند‌ها به چرخه خوراک دامضروری است.

وی گفت: شرکت تعاونی دامداران با داشتن زنجیره‌ای کامل از شیر خام، کارخانه تولید خوراک دام و تاسیس کارخانه تولید خوراک دام از بقایا و پسماند‌های بخش کشاورزی و ارائه مشاوره‌های آموزشی به دامداران، از شرکت‌های نمونه کشوری و استانی در شهرستان می‌باشد.

دیگر خبرها

  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • جنگ علوفه شروع شده است
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند