Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:34:16 GMT

جشن صعود تیم نساجی به لیگ برتر دو مرحله ای برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۳۸۸۰

جشن صعود تیم نساجی به لیگ برتر دو مرحله ای برگزار شد

ساری – ایرنا – جشن صعود تیم نساجی مازندران به لیگ برتر عصر چهارشنبه همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر (عج) علاوه بر ورزشگاه شهید وطنی ، در سطح شهر قائمشهر هم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، بر اساس برنامه ریزی قرار بود این جشن در ورزشگاه شهید وطنی برگزار شود ولی ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه سبب شد تا هواداران و ورزش دوستانی که از نقاط مختلف مازندران به قائمشهر آمده بودند ، با راه اندازی کارناوال شادی پس از خروج از ورزشگاه ، جشن را با حضور بانوان دو مرحله ای برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جشن علاوه بر بازیکنان و کادر فنی و مدیران باشگاه نساجی ، استاندار مازندران و جمعی از مسئولان استانی و همچنین مسئولان شهرستان قائمشهر و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان جهان و ایران شرکت داشتند.
** لحظه شماری برای حضور در جشن
تیم فوتبال نساجی مازندران که با رسیدن به لیگ برتر موفق شد تا رویای 24 ساله خود را به واقعیت تبدیل کند ، موجی از خوشحالی و شادی در مازندران بویژه قائمشهر به عنوان خاستگاه این تیم ایجاد کرد .
قائمشهری ها چند ساعت قبل از شروع مراسم با سوار شدن بر خودروها و موتورسیلکت های شخصی خود در سطح شهر و برتن کردن لباس و پرچم تیم نساجی مازندران و با صدا در آوردن بوق و شیپور به شادمانی پرداختند .
هواداران تیم نساجی مازندران چند ساعت قبل از شروع مراسم با حضور در ورزشگاه شهید وطنی ، ظرفیت آن را تکمیل کردند و تعداد زیادی هم در بیرون از ورزشگاه به انتظار این جشن نشستند .
این مراسم برابر برنامه از پیش تعیین شده از ساعت 17 آغاز شد و جمعیت زیادی از مرد و زن تا پیر و جوان از اقصی نقاط مازندران خود را به ورزشگاه شهید وطنی رساندند تا از تیم نساجی به خاطر محقق کردن آرزوی مازندرانی ها پس از 14 سال نداشتن نماینده در لیگ برتر ، قدردانی کنند.
تعداد زیادی از هواداران نساجی به خاطر تکمیل شدن ظرفیت ورزشگاه شهید وطنی و تراکم زیاد جمعیت در اطراف آن ، از طریق تلویزیون های مداربسته جشن را مشاهده کردند.
هوادارانی که در ورزشگاه شهید وطنی حضور داشتند ، شعارهایی همچون ' نساجی زلزله - محبوب هر چی دله ' ، ' نساجی ، جواد لالیگایی ، محمد عباس زاده ' سر دادند.
هواداران تیمنساجی همچنین اشعار عامیانه ' شاه شاهی دادا – عشق خدایی دادا – شماره 33 تو پادشاهی دادا ' و همچنین
' نساجی امید شهر خسته – نفسم به نفست بسته – نمی زاریم ما تو را تنها – با تو هستیم تا آخر دنیا ' را همخوانی کردند.
بیش از یک ساعت از جشن گذشت که با وارد شدن عوامل تیم نساجی مازندران به داخل ورزشگاه تمامی هواداران یک صدا به تشویق این بازیکنان پرداختند .
مجری برنامه بعد از گذر 10 دقیقه ، اسامی تک تک بازیکنان تیم نساجی را از پشت بلندگو صدا کرد و آنان با وارد شدن به زمین چمن مصنوعی به تشویق هواداران پاسخ دادند و جمعیت حاضر هم هر بار شعر محلی ' شاه شاهی دادا ' را همخوانی کردند.
در این مراسم هیچ کس این فرصت را برای فیلم برداری و گرفتن عکس های سلفی از دست نداد .
در حالی که در برنامه ریزی و اعلام قبلی گفته شده بود که جشن با حضور بانوان برگزار خواهد شد ، هنگام ورود افراد به ورزشگاه از ورود بانوان ممانعت به عمل آمد و علت آن هم نامناسب و در حال تعمیر بودن سکوهای ضلع شرقی ورزشگاه اعلام شد.
این در حالی بود که تمامی سکوهای ورزشگاه مملو از جمعیت بود و ضلع شرقی هم به اشغال مردان در آمده بود.
بانوان زیادی که خود را در این جشن سهیم می دانستند خود را به ورزشگاه شهید وطنی رسانده بود تا حتی در بیرون ورزشگاه به جشن و پایکوبی بپردازند .
بانوان در این مراسم با جشن و پایکوبی با سر دادن شعارهایی همچون ' آدم و عالم می دونه – نساجی تو خونمونه ' و همچنین
' نساجی زلزله - محبوب هر چی دله ' ، از بازیکنان و کادر فنی تیم قائمشهری قدردانی کردند .
برخی از بانوان هم پلاکاردی در دست داشتند که روی آن نوشته بود : ' من هم از این جشن سهم دارم ' .
حضور زنان سالخورده که پرچم تیم نساجی را در دست داشتند در میان جمعیت از جلوه های ویژه این جشن بود.
مراسم جشن در داخل ورزشگاه حدود سه ساعت به طول انجامید و پس از آن نیز حاضران با به راه انداختن کارناوال شادی ، مسیر ورزشگاه شهید وطنی را تا میدان طالقانی طی کردند .
** استاندار ، مهمان ویژه
استاندار مازندران که مهمان ویژه جشن صعود تیم نساجی به لیگ برتر بود در حاشیه این جشن به خبرنگاران گفت : امروز روز شادی برای مردم مازندران به خصوص مردم شهرستان قائمشهر است که بعد از 24 سال تیمشان به لیگ برتر صعود کرده است .
محمد اسلامی افزود : من بسیار خوشحالم که تیم نساجی به لیگ برتر صعود کرده است و آمده ام تا در این جشن و شادی سهیم باشم .
وی به وضعیت ورزشگاه شهید وطنی هم اشاره کرد و گفت که مبلغ 750 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی برای این ورزشگاه در نظر گرفته شده است و پیمانکار هم در حال کار است .
همزمان با صعود تیم نساجی مازندران به لیگ برتر ، تعمیر و بازسازی سکوهای شهید وطنی با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان آغاز شد .
استاندار مازندران با بیان اینکه بعد از تعمیر سکوها باید به فکر کمبودها در این ورزشگاه بود ، گفت : اسکوربرد ، تجهیزات داخل و نورافکن جزء کمبودهایی است که باید به آنان هم رسیدگی شود.
پرونده لیگ دسته یک جام آزادگان یکشنبه هفته جاری با صعود دو تیم نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران به لیگ برتر بسته شد.
نساجی در حالی به لیگ برتر صعود کرد که تا پیش از آخرین بازی در برابر راه آهن تهران در رده سوم جدول قرار داشت و جایگاه دوم هم در اختیار خونه به خونه دیگر تیم مازندرانی بود.
نساجی چی ها با برد پرگل 6 بر صفر در برابر راه آهن تهران ، موفق شدند تیم خونه به خونه را جا گذاشته و سرنوشتشان را برای صعود به لیگ برتر به بازی حذفی و رقابت با استقلال اهواز بسپارند.
صعود تیم نساجی مازندران به لیگ برتر بعد از پایان مسابقات ، هوادارن زیادی را به سطح شهر کشاند تا این پیروزی را جشن بگیرند.
ورزش دوستان با آمدن به خیابان های شهرستان قائمشهر به جشن و پایکوبی پرداختند و عده ایی هم با به صدا در آوردن بوق و چراغ خودروها تا نیمه شب به شادی پرداختند .
اگر چه این پیروزی را روز یک شنبه نهم اردیبهشت ماه تیم فوتبال نساجی مازندران به ارمغان آورد اما قائمشهری ها با گذر سه روز همچنان این حس خوشحالی را فراموش نکرده و به صدای بوق شیپورها و بوغ ماشین ها پرداخته اند.
دیگر شنیدن صدای بوق ماشین ها و خودروها ناخوشایند نیست ، بلکه این امر حس شادی است که برای قائمشهری ها به خصوص جوانان به ارمغان آورده است .
7334/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جشن صعود تيم نساجي قائمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

شایان مصلح در جمع خبرنگاران درباره عملکرد تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: شرایط تیم بسیار خوب است و خوشبختانه توانستیم شکست مقابل تراکتور تبریز را با کمک کادرفنی از یاد ببریم و از لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم. نساجی جزو گزینه‌های سقوط به لیگ دسته‌اول است و می‌دانیم تیم‌های انتهای جدولی در بازی‌های پایان فصل برای بقا در لیگ‌برتر با تمام وجود به‌مصاف رقبا می‌روند و ماهم تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا از بازی با نساجی امتیاز کسب کنیم.

وی افزود: بدون تعارف تراکتور تیم بزرگ و جزو چهار تیم برتر فوتبال ایران است و هواداران بسیار خوبی هم دارد. آن بازی که با نتیجه چهار بر یک تراکتور را شکست دادیم که نمی‌توان گفت شانسی بود اما شرایط به‌سودمان رقم خورد. در جام‌حذفی هم مقابل تراکتور خوب بازی کردیم و تراکتور هم خوب می‌دانست نباید مانند دیدار قبلی بازی کند و فقط زیر توپ می‌زد که توانست روی همین سبک‌بازی به گل هم برسد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره جام‌حذفی هم گفت: در ضربات‌پنالتی نمی‌شود شانس بیشتری روی تیم‌ها قائل شد و علاوه‌بر مهارت، جو ورزشگاه و خیلی چیزهای دیگر تاثیرگذار است که در نهایت تیم فوتبال تراکتور موفق شد به پیروزی دست پیدا کند و برای این تیم در ادامه مسابقات جام‌حذفی آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 749493

دیگر خبرها

  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد