Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@09:44:49 GMT

استارت آپ موفق، ماهی فروشی در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۴۳۵۹

استارت آپ موفق، ماهی فروشی در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،استفاده از اینترنت با توجه به در دسترس بودن و استفاده همگانی از این ظرفیت کار را برای خلق یک استارت آپ موفق و سودهی سریع فراهم کرده است.
پیشرفت تکنولوژی این امکان را به تمامی افرادی که علاقه‌ای به کسب درآمد از این دنیای مجازی دارند می‌دهد که بتوانند با انتشار لینک‌های خود در اینترنت با هر بازدید کاربر درآمد کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سال‌های اخیر شاهد ارائه بسیاری از خدمات و محصولات متنوع از طریق فضای مجازی بودیم و این شد نیروی محرکه بود تا ما به سراغ یک جوان هرمزگانی خلاق و فعال در زمینه کسب و کار در فضای مجازی بریم.
مهدی حامی زاده با ارائه یک استارت آپ و کسب و شروع کاری نو در زمینه فروش آنلاین آبزیان کرده به موفقیت چشمگیری رسیده است.
این جوان خوش فکر هرمزگانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، در خصوص استارت آپ خود می‌گوید: مدتی بود که به فکر راه اندازی یک کار و کسب در قالب طرح‌های زودبازده استارت آپ بودم و به این فکر کردم که ما هرمزگانی‌ها یک ظرفیت عظیم یعنی خلیج فارس را در اختیار داریم و با توجه به دسترسی آسان و استفاده روز افزون مردم از اینترنت و فضای مجازی آبزیان دریایی را به فروش برسانم.


حامی زاده گفت: مشتری‌ها می‌توانند با مراجعه به وب سایت و صفحات مجازی بعد از کسب اطلاع از انواع آبزیان و قیمت آن‌ها از طریق افزودن محصول به سبد خرید در این وب، ایمیل و یا حتی تماس تلفنی و پرداخت آنلاین صرف نظر از هزینه‌های حمل ثبت سفارش کنند.
وی افزود: سفارش از طریق حمل هوایی، خطوط ریلی و حتی جاده‌ای با بهترین کیفیت و در اسرع وقت به دست مشتری می‌رسد.
مهدی حامی زاده گفت: اکنون نه تنها از نقاط مختلف هرمزگان و کشور بلکه از کشور‌های حاشیه خلیج فارس مثل قطر، کویت و عمان هم مشتری دارم.
وی افزود: هر ماه حدود یک و نیم تا تن و بسته به تقاضای مشتری تا ۵ تن انواع آبزیان به فروش می‌رسد.

حامی زاده گفت: در حال حاضر در این طرح زمینه اشتغال ۶ نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

وی جلب اعتماد مشتری را یکی از مشکلات جدی کسب و کار در فضای مجازی برشمرده و می‌گوید: از آنجایی که محصول طور مستقیم برای مشتری قابل مشاهده و لمس نیست ارائه محصول با کیفیت بسیار بالا برای جلب اعتماد و نظر مشتری بسیار حائز اهمیت است.

علی احمدی جوان ۲۲ ساله به عنوان یک جوان مشغول به کار در این کارگاه می‌گوید: حدود ۳ ماه است که در این کارگاه مشغول به کار شدم.
وی گفت: اجرای طرح‌های کارآفرینی حتی به صورت ایجاد کارگاهی کوچک برای اشتغال ما جوان مهم است.

پویان ادیبی مدیر مرکز رشد واحد‌های فناور پارک علم و فناوری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، استارت آپ را اینگونه تعریف می‌کند: استارت آپ به صاحبان ایده و تیم‌های کوچک گفتی که می‌شود که ماحصل ارائه ایده‌ای با مبنای فناوری اطلاعات و پیگیری آن دستیابی به محصول خدمت و سوددهی باشد.

وی می‌گوید: هر سال ۱۵۰ تا ۲۰۰ متقاضی ارئه طرح خود و ورود به پارک علم و فناوری هستند که از این تعداد ۸۰ طرح پذیرش می‌شوند.
مدیر مرکز رشد واحد‌های فناور پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: طرح‌های پذیرش شده در فرصت ۶ ماه نخست وارد مرحله رشد مقدماتی شده و پس از ثبت شرکت و تکمیل تیم کاری خود وارد مرحله رشد یعنی بازار یابی و فروش می‌شوند.

پویان ادیبی افزود: پارسال از ۳۵۰ میلیون تومان تصویب شده برای کمک به طرح‌های استارت آپ ۱۲۰ میلیون تومان در قالب وام‌های قرض الحسنه پرداخت شد و برای امسال هم ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی شمار شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری را ۸۰ شرکت عنوان کرده و گفت: از این تعداد ۱۵ شرکت فروش مستمر دارند که پارسال مجموع فروش داخلی و خارجی آن‌ها ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.
مدیر مرکز رشد واحد‌های فناور پارک علم و فناوری هرمزگان ارائه خدمات مشاوره ای، استفاده از امکانات سایر دستگاه‌های دولتی برای رشد و موفقیت استارت آپ‌ها را از دیگر خدمات پارک علم و فناوری به صاحبان ایده برشمرد.

ادیبی فضای مجازی را بستری مناسب برای ایجاد کسب و کار عنوان کرده و گفت: داشتن صبر، تلاش، پشتکار و خلاقیت لازم شروع یک استارت آپ در فضای مجازی است و پارک علم و فناوری به عنوان نهادی متولی از ایده‌های جوانان توانمند و فعال حمایت می‌کند.

حمایت روز افزون دولت، دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های متولی به ویژه پارک علم و فناوری با ارائه بسته‌های حمایتی، تسهیلات و کمک در زمینه بازاریابی می‌توانند بیشترین نقش را در به ثمر رسیدن طرح‌های نوپای استارت آپ و تشویق جوان نخبه با هدف اشتغال و حمایت از محصول این طرح‌ها به عنوان کالای ایرانی ایفا کنند.
انتهای پیام /ز

فروش آنلاین آبزیان در فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار خواندنی گزارش استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان

کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند.پس از تحصن دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، پلیس آمریکا برای متفرق کردن آن‌ها با خشونت به مقابله با آن‌ها پرداخت

 

.

 

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • چالش‌ها و فرصتهای اکوسیستم استارتاپی در سال ۱۴۰۳
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم