Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:26:08 GMT

ویدئویی که هر فرد سیگاری یا قلیانی باید آن را ببیند!

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۴۳۹۳

ویدئویی که هر فرد سیگاری یا قلیانی باید آن را ببیند!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیا شما نیز به دنبال دلیلی می گردید تا کشیدن سیگار یا قلیان را ترک کنید؟ آیا توان و انگیزه کافی برای اینکه همیشه از شر دود خلاص شوید ندارید؟ پس باید این ویدئو را مشاهده کنید. در این ویدئو که توسط یک پرستار با نام " آماندا ایلر" در بیمارستانی در کارولینای شمالی آمریکا تهیه شده است تفاوت آشکار ریه های یک فرد سیگاری با یک فرد غیر سیگاری را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آماندا این ویدئو را  با کپشن " یک ریه سرطانی، این فرد روزی یک پاکت سیگار به مدت 20 سال کشیده در برابر یک ریه سالم. آیا هنوز می خواهید سیگار بکشید؟" در صفحه فیسبوک خود منتشر کرد. این ویدئو این ریه سرطانی را که به رنگ سیاه در آمده بود در مقابل یک جفت ریه سالم به تصویر می کشد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از 42 میلیون بیننده داشته است.

گفتنی است؛ بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، گرایش به دود و دخانیات یکی از عمده ترین عوامل مرگ و میر در سراسر جهان بشمار می رود که سالیانه جان حدود  7 میلیون انسان را می گیرد. از این تعداد 6 میلیون نفر  مصرف کننده دخانیات را تشکیل می دهند و 890 هزار قربانی دیگر افرادی هستند که در مجاورت دود سیگار  و افراد سیگاری قرار می گیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

فرق ریه یک سیگاری با ریه یک غیر سیگاری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وحشتناک ترین ها حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان

سرهنگ امین یادگارنژاد گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ۲ عملیات جداگانه از یک دستگاه اتوبوس و یک  مغازه، ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق کشف و تحویل انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.

وی افزود: بدین منظور ۳ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی کرمان معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص جرائم و مفاسد اقتصادی با تلفن ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ویدئویی از قمه‌کشی ودعوای شدید شبانه در ارومیه را ببینید
  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم
  • ویدئویی پربازدید از اجرای ترانه «تو محشری» امید در صداتو
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • قلیانی لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست